Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Er det noen her som har blitt unfriendet på Facebook før? Jeg oppdaget akkurat at en litt mer enn bekjent har unfriendet meg. Hun er ikke en spesielt kranglete, og jeg kommer ikke på noe jeg kan ha sagt eller gjort som kan ha såret eller provosert henne. Hva er greien?? Anonymkode: 6f7d8...072
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #2 Skrevet 2. september 2017 Kanskje hun har ryddet i vennelisten, mange gjør det en gang i blant og fjerner de man ikke har så mye kontakt med Anonymkode: dadab...dae
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #3 Skrevet 2. september 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje hun har ryddet i vennelisten, mange gjør det en gang i blant og fjerner de man ikke har så mye kontakt med Anonymkode: dadab...dae Ja, kanskje det. Men hun pleide å like en del av det jeg la ut, og hun følger meg fortsatt på insta 🤔 Anonymkode: 6f7d8...072
Mumua Skrevet 2. september 2017 #4 Skrevet 2. september 2017 Jeg gjør det med jevne mellomrom. Sjeldent fordi vedkommende har gjort noe, men fordi jeg kun vil ha de jeg har en del kontakt med på facebook. Slettet vel 20 stk senest forrige uke, bare fordi vi har lite kontakt og lite til felles lenger. Når man deler en del på face synes jeg man bør være veldig selektiv ifht venneliste.
MammantilNurket Skrevet 2. september 2017 #5 Skrevet 2. september 2017 (endret) Jeg slettet en bekjent fra Facebook i dag, og blokkerte henne samtidig på Snap. Fikk bare nok av intetsigende statuser, syting, selvmedlidenhet, statuser hvor hun ber om tjenester, håpløse selfies og bilder av mat som ser fæl ut (dvaske havregryn med blålig skummet melk o.l.) Endret 2. september 2017 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #6 Skrevet 2. september 2017 7 timer siden, Mumua skrev: Jeg gjør det med jevne mellomrom. Sjeldent fordi vedkommende har gjort noe, men fordi jeg kun vil ha de jeg har en del kontakt med på facebook. Slettet vel 20 stk senest forrige uke, bare fordi vi har lite kontakt og lite til felles lenger. Når man deler en del på face synes jeg man bør være veldig selektiv ifht venneliste. Det som er fint med fb, er at man kan bestemme hvem som skal se hva. Anonymkode: d740c...9d4
Mumua Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Det som er fint med fb, er at man kan bestemme hvem som skal se hva. Anonymkode: d740c...9d4 Det kan man, for min del liker jeg å luke litt i vennelista for det er ikke noe behov for min del å ha flest mulig folk der som man ikke omgås eller har særlig kontakt med.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #8 Skrevet 3. september 2017 Jeg har opplevd det ja og lurt ofte på hvorfor. Har blitt slettet men sett at de har beholdt andre som jeg vet de ikke har kontakt med. Men lurer jo litt på hva man har gjort...... Anonymkode: 85a7b...07c
Anonym bruker Skrevet 3. september 2017 #9 Skrevet 3. september 2017 Jeg ble unfriendet av en tidligere kollega. Det var en arbeidsplass hvor vi har skapt noe sammen fra grunnen og jeg er den eneste av kollegaer og samarbeidspartnere hun har slettet som venn. Hun har aldri gitt uttrykk for at det har vært et problem mellom oss. Jeg må innrømme at jeg følte det som en statement om at jeg ikke har vært en like god kollega som de andre, og jeg har lurt veldig på om jeg har gjort henne noe.. I min bok er det merkelig oppførsel. Tror ikke jeg spammer heller. Og det er jo mulig å skru av varsler heller en å slette.. Anonymkode: f4ca4...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå