Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #1 Skrevet 2. september 2017 Det ene barnet vårt takler ikke endringer. Selv den minste ting gjør at han går helt i kjelleren og gruer seg i dagesvis. Så jeg kan ikke bryte ut og utsette han for dette. Men jeg er så inderlig lei av det forholdet jeg er i, alle følelser er bare vekk. Før kunne jeg hvertfall føle sinne feks. Nå føler jeg bare likegyldighet. Elsker når mannen er borte slik at jeg kan styre dagene selv. Anonymkode: 7c794...b52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå