Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Vi har vært sammen i flere år, men ikke flyttet sammen pågrunn av jobb. Han tar det automatisk at jeg skal komme til han på besøk i helgene og eller i ukedagene når jeg kan. Jeg sier ifra at jeg hadde tenkt å være hjemme, men at han kan komme til meg. Men det virker alltid til å være en krise. Dette skjer hver gang. Har tatt det opp mange ganger, men han sier at det ikke er slik. Men jeg merker jo veldig godt at det er noe som ikke stemmer. Slik som denne perioden, jeg har vært innlagt på sykehus en god periode, og skal hjem på perm for å tilvenne meg å bo hjemme igjen, da tenkte han automatisk at jeg skal bli med han hjem. Er nok en bagatell men dette dukker opp nesten hver helg i 6 år.... Anonymkode: 1b180...7ff
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Spør ham direkte hvorfor det er slik! Og når du nå skal hjem fra sykehuset så spør ham hvorfor han heller ikke da blir med deg hjem. Høres veldig rart ut. Jeg hadde ikke orket å ha det slik i så mange år. Det er jo tydeligvis noe som ikke stemmer med kommunikasjonen i forholdet deres. Snakk med ham! Anonymkode: 73a36...a83
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Har spurt han flere ganger. Han mener at jeg misforstår. Det samme er hvis vi skal feire jul hos min familie. Eller bursdag, det er så travelt å komme seg avgårde igjen.... Derimot kan vi være hos hans familie flere timer uten at det er slik hastverk.... Spørsmålet er jo om dette er en filleting jeg skal finne meg i... Anonymkode: 1b180...7ff
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har spurt han flere ganger. Han mener at jeg misforstår. Det samme er hvis vi skal feire jul hos min familie. Eller bursdag, det er så travelt å komme seg avgårde igjen.... Derimot kan vi være hos hans familie flere timer uten at det er slik hastverk.... Spørsmålet er jo om dette er en filleting jeg skal finne meg i... Anonymkode: 1b180...7ff Det er jo tydeligvis et mønster, og ikke en filleting for deg. Derfor bør dere også finne ut av det. Han mener du misforstår, likevel står jo oppførselen hans uten endring - han vil helst være hjemme hos seg selv, han springer ut dørene fra din familie, men bruker timesvis etter avtaler for å gå hjem fra sin familie. Tror uansett at hovedproblemet deres er kommunikasjon. Dere har vært sammen i seks år, kanskje på tide med parterapi hvis dere skal fortsette forholdet. Dere har jo et problem, du blir lei deg av dette, han forstår ikke hvorfor. Da må dere lære å kommunisere bedre om dere skal fortsette sammen. Anonymkode: 73a36...a83
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 Har du barn og ikke han? Eller omvendt? Anonymkode: 24bd6...8b9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #6 Skrevet 1. september 2017 Oi?! Har du for mange puter i sofaen så han ikke får plass eller noe? Anonymkode: bb31a...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå