Gå til innhold

Hva servere på "furtekveld" til 7 sultne ulver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen sin tur og ha det,og jeg har sagt ja til å lage noe og tygge i for dem😊 noen gode tips? 

Anonymkode: a9f8f...685

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Furtekveld???

Anonymkode: 7d094...560

Skrevet

Oh loord,guttekveld skulle det selvsagt stå!

Skrevet

Sultne småulver eller sultne storulver?

Anonymkode: b430a...9a7

Skrevet

Til sultne storulver 😊

Skrevet

pizza
nachos
quesadilla

Skrevet

Finnbiffgryte og potetmos

Biff stroganoff

Skrevet

Trines matblogg sin chili con carne! Den er enkel å lage til mange og veldig god! 

Anonymkode: 2be10...217

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oh loord,guttekveld skulle det selvsagt stå!

Ha-ha... jeg forstod faktisk ikke det. Lurte på om det var en ny "greie" at menn i forhold måtte ha egne furtekvelder for å klage over vansker (konene) i hverdagen ;)

Gjør det enkelt, lag en stor chili con carne. Det er godt, mye smak og det er lett å lage en stoooor porsjon. Blir det noe tilovers er det også godt å fryse ned og ta opp igjen en annen gang. En svær gryte. Litt salat ved siden av og hvitløksbaguetter. Da metter du alle sju ulvene :)

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ha-ha... jeg forstod faktisk ikke det. Lurte på om det var en ny "greie" at menn i forhold måtte ha egne furtekvelder for å klage over vansker (konene) i hverdagen ;)

Gjør det enkelt, lag en stor chili con carne. Det er godt, mye smak og det er lett å lage en stoooor porsjon. Blir det noe tilovers er det også godt å fryse ned og ta opp igjen en annen gang. En svær gryte. Litt salat ved siden av og hvitløksbaguetter. Da metter du alle sju ulvene :)

Skulle inn å skrive det! 

Jeg har nachochips og en rømmedæsj på toppen😊 

Nydelig!

Skrevet

Og hvorfor kan ikke manneulven fore gjestene sine selv?

Anonymkode: 51e52...cd4

Skrevet

Mange gode tips her:) har aldri laget noe av det,foruten pizza då.  

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hvorfor kan ikke manneulven fore gjestene sine selv?

Anonymkode: 51e52...cd4

For mannen spurte om jeg kunne lage noe,og jeg sa ja 👍 De har guttekveld på rundgang,og det er damene som disker mat opp,så det går helt fint😊 usikker hvorfor det er blitt slik,men jeg står han av. 

Skrevet

Så dere må stå for maten,også fort gjestene hans kommer så må du gå..Kjempe logisk at det er du som lager maten da ja..

Anonymkode: ed2b1...9ba

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så dere må stå for maten,også fort gjestene hans kommer så må du gå..Kjempe logisk at det er du som lager maten da ja..

Hvorfor bryr det deg?

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et par jeg kjenner, der har hun slike vennekvelder som går på omgang, en gang i måneden, alle må ha det ca. en gang i året. Mannen hennes gleder seg til hver gang, da planlegger han mat i lang tid på forhånd. En gang laget han syvretters gourmetmiddag og fikk med seg en kompis til å servere damene - begge kledd i kjole og hvitt. De serverte og gikk på et annet rom slik at damene skulle få tid alene og kunne snakke uforstyrret. Så kom de med neste rett når kona ringte med bjellen han hadde skaffet for anledningen ;) Og etter at alle rettene var servert overlot han og kompisen huset til damene - med streng beskjed om at de ikke skulle rydde opp noe, for det skulle han ta før kona våknet neste morgen, for da skulle hun sove lenge. Han ordner det slik at besteforeldrene har barna på overnatting den natten, og han henter dem dagen etterpå.

Han storkoser seg når han kan få gjøre dette for kona, for han vet at hun ikke forventer det, at hun er fullt i stand til å gjøre det selv, men at hun også setter stor pris på at han gjør dette for henne.

De har vært sammen i mange år, har tre barn og har prioritert å holde spenningen ved like i forholdet, de jobber for å se hverandre og de liker å gjøre den andre glad.

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha. Månedens surpump. 

Jeg lager også mat for mannens guttekvelder. Jeg ELSKER å lage mat, jeg liker å lage mat til mannen jeg elsker, jeg har et fantastisk forhold med mannen min og vi gjør stadig ting for å bare glede hverandre. Jeg mener at det ikke er noen fasit på et godt forhold. I vårt forhold er vi opptatt av å gjøre ting for hverandre. 

I går kom jeg sent hjem fra jobb, vært en hektisk uke. Da jeg kom hjem var ungene lagt, mannen hadde lasagne stående i ovnen til meg. Mens jeg spiste så tappet han bad til meg og jeg fikk et glass prosecco i badekaret. 

Din reaksjon forteller meg at du åpenbart ikke har det OK i forholdet (om du har noe) å reagere med at man automatisk er en "hushjelp" som må varte opp og så forlate stedet, ta tak i eget liv og forhold fremfor å forsure med slike kommentarer. 

Det finnes menn som skjemmer bort kona like mye som kona skjemmer bort han. Helt sant. 😊

Anonymkode: 4a57c...ec6

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha. Månedens surpump. 

Hehehe, kanskje anonym kunnr trenge en furtekveld...! 😂🙈

Anonymkode: bb594...4ff

Skrevet

Denne lagde jeg sist mannen hadde gutteklubb, den ble veldig godt mottatt 

http://www.tv2.no/a/8097191/

Jeg skjønner heller ikke surpompene her, er da bare hyggelig å gjøre noe for mannen og kompisene hans. Er ikke automatisk sånn at man er tjener i forholdet selv om man gjør noe for å glede eller hjelpe partneren sin altså.. 

Anonymkode: ad8eb...94c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...