Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Oppgitt nå! Lang historie kort; sammen i 5 år, jeg har ett barn fra før og fikk ett felles barn for 1 år siden. Han har en jobb som kan innebære mye reising, men han er veldig fleksibel så han trenger ikke reise mye. Han kjøper det han vil, store investeringer som bil, sommerhus... jeg kunne ikke være hjemme til barnet var 1 1/2 fordi han ville ikke dra lasset alene ( han tjener 1,5 mill i året, jeg tjener 450.000). Neste helg har han sagt ja til at hans svigerinne med to barn kan bo her. Selv reiser han bort på jobb den helgen, slik at jeg blir alene med dem. I tillegg kan jeg nevne at han ville ikke reise på feire i sommer, kun være hjemme siden han var så sliten. Jeg tok med barna på feire , og han var hjemme og festet med kompiser natta lang. I nesten en uke i strekk... mannen fyller 45 år til jul.. gidder jeg prøve å oppdra han? Er jeg overanalyserende?? Eller er han en egoist? Anonymkode: ed24e...bc8
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Stor egoist ja!! Dra lasset alene? Vil han ikke det beste for eget barn engang? Anonymkode: 5508c...1dd
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Han mener at jeg har forsørgerplikt for eget barn... Anonymkode: ed24e...bc8
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 Gjerrige menn er ikke noe å samle på! Ikke være med familien på ferie, sliten, for så å feste en uke med venner. Ærlig talt, bare det sier jo alt om han! Anonymkode: 5508c...1dd
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 Ja, ut fra det du forteller her er sammen med en som virker som en stor egoist, og en som jeg ikke hadde orket å bo dele livet med hvis han ikke innså at dere har diverse problemer i forholdet og var villig til å gå i parterapi for å rydde opp. Anonymkode: 0b17b...8c0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #6 Skrevet 1. september 2017 Oppdaget du ikke disse sidene FØR dere fikk barn? Han er en stor egoist og drittsekk. Du får dra bort i helgen du også og la han ta annsvar for gjestfne sine selv. Familievernkontoret neste. Blir bra bidrag fra han Anonymkode: b353c...2f7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #7 Skrevet 1. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Oppdaget du ikke disse sidene FØR dere fikk barn? Han er en stor egoist og drittsekk. Du får dra bort i helgen du også og la han ta annsvar for gjestfne sine selv. Familievernkontoret neste. Blir bra bidrag fra han Anonymkode: b353c...2f7 Nei det gjorde jeg faktisk ikke. Og jeg har kanskje vært blind og blitt usikker på hva som er normalt og ikke med tiden... Anonymkode: ed24e...bc8
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #8 Skrevet 1. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei det gjorde jeg faktisk ikke. Og jeg har kanskje vært blind og blitt usikker på hva som er normalt og ikke med tiden... Anonymkode: ed24e...bc8 Det er en helt syk oppførsel mot ett menneske han liksom skal være glad i og som er mor til hans barn Anonymkode: b353c...2f7
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #9 Skrevet 2. september 2017 JJa ..:-/ jeg har hatt så mye de siste årene at jeg har ikke hatt åpen øynene for dette. Jeg er så sliten av å ta hus, hjem og barn... har tatt opp saker og ting en million ganger men får ikke gehør. I tillegg kan han si ting som ; "jeg vasker ikke hus" om jeg spør om hjelp. "Har sagt at du kan få deg ei vaskehjelp om du ikke vil vaske".. uff.. ser nå at dette er jo ikke litt greit engang! Anonymkode: ed24e...bc8
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #10 Skrevet 2. september 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: JJa ..:-/ jeg har hatt så mye de siste årene at jeg har ikke hatt åpen øynene for dette. Jeg er så sliten av å ta hus, hjem og barn... har tatt opp saker og ting en million ganger men får ikke gehør. I tillegg kan han si ting som ; "jeg vasker ikke hus" om jeg spør om hjelp. "Har sagt at du kan få deg ei vaskehjelp om du ikke vil vaske".. uff.. ser nå at dette er jo ikke litt greit engang! Anonymkode: ed24e...bc8 Hvor ble det av vaskehjelpen han hadde før han flyttet sammen med deg? Det er uansett han som må fikse det om han ikke kan vaske eget hus. Han høres helt blåst ut. Ikke noen jeg ville bodd sammen med. Anonymkode: b353c...2f7
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #11 Skrevet 2. september 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: JJa ..:-/ jeg har hatt så mye de siste årene at jeg har ikke hatt åpen øynene for dette. Jeg er så sliten av å ta hus, hjem og barn... har tatt opp saker og ting en million ganger men får ikke gehør. I tillegg kan han si ting som ; "jeg vasker ikke hus" om jeg spør om hjelp. "Har sagt at du kan få deg ei vaskehjelp om du ikke vil vaske".. uff.. ser nå at dette er jo ikke litt greit engang! Anonymkode: ed24e...bc8 Mener han det er DIN oppgave å betale for hushjelp dersom du ikke orker å stå for alt husarbeid alene? Er det liksom selvsagt at du står for alt husarbeid da eller? Har dere en avtale om at han bidrar med andre oppgaver eller eventuelt tar større del av det økonomiske ansvaret for husholdningen, mot at du tar husarbeid? Eller bare skyver han det over på deg og gjør det til ditt ansvar? Veldig enig med hun som sier at gjerrig mann er ekstremt turn off, det sier faktisk en del om omsorgen hans for deg (eller mangelen på den). Å vektlegge dine penger - mine penger når han tjener tre ganger så mye som deg, sier faktisk ganske mye om egoisme, samme med å velge en uke på flatfylla fremfor ferie med familien. Men kjenner meg godt igjen i det du sier om å bli blind for situasjonen når man står midt oppe i den. Håper du har fått opp øynene og tar tak i den nå, er så kjipt å høre om noen som blir behandlet så dårlig, og menn som får lov til å ture fram på den måten. Anonymkode: f2f48...6c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå