Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=69221855 alt for å selge en leilighet i tregt marked Anonymkode: e1b5f...4b3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Herrefred noe så flaut! Anonymkode: b3454...c74
Marriet Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Det var jo en skikkelig dårlig annonse! Med så mange mennesker på bildene ser man jo ikke hvordan rommene ser ut. Jeg blei ikke nysgjerrig hvert fall. Med mindre gorillaen følger med leiligheten da.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 Originalt må en si, men ikke flaut. Gøy med noe nytt!:) Anonymkode: d85e5...7b5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 Orginalt, men jeg synes det var en skikkelig dårlig ide når man ikke kan se leiligheten ordentlig Anonymkode: 905c3...35d
It's all about me Skrevet 1. september 2017 #6 Skrevet 1. september 2017 (endret) Burde de ikke lagt med bilder av leiligheten også, ikke bare familiebildene... Ser kun klovnene, leiligheten er fullstendig slukt av en dårlig idé som aldri burde vært gjennomført. Endret 1. september 2017 av It's all about me
Helene Harepus Skrevet 2. september 2017 #7 Skrevet 2. september 2017 Hva tenkte de egentlig med når de lagde denne annonsen?! Det er jo umulig å se noe som helst av selve leiligheten, man har jo gjerne behov for å kunne forestille seg hvordan ens egne ting passer inn..! Tror dette må være den dårligste boligannonsen jeg kan huske å ha sett.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #8 Skrevet 2. september 2017 Her har selger oppnådd målet sitt. En spesiell annonse får flere visninger, denne annonsen er definitivt spesiell. Dog, jeg hadde valgt en annen type bilder, som fremhever rommene. Anonymkode: 46341...293
Serepta Skrevet 2. september 2017 #9 Skrevet 2. september 2017 Pinlig. Men de får publisitet og kommer i avisene da. Om det er målet...? Usikker på om de får høyere pris av den grunn, men kanskje de oppnår det ved at flere kommer på visning.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #10 Skrevet 2. september 2017 Heller det der en bilder av tomater, dråpe som renner fra en kran, boller og kaffekopper osv osv Men det eneste som er interessant for meg er plantegninger og bilder av rom som er møblert slik de som bor der slik at jeg ser hvordan det er å bo der. Jeg kan få 20 kvadrat til å se super bra Ut med minimalt med møbler. Hvor det ikke er en eneste privat ting. Anonymkode: ef5af...d2e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #11 Skrevet 2. september 2017 Syns den var litt stilig jeg. Med så mange mennesker på bildene får man litt bedre inntrykk av hvor store rommene er. Det er generelt sett veldig vanskelig siden de som tar bildene bruker vidvinkel for å få rommene til å se større ut Anonymkode: 4ad3e...2ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå