Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Vennegrupper, årstidsgrupper,lekegrupper, foreldregrupper, foreldrekvelder, klassekvelder.... Blir helt svett av tanken. I tillegg kommer treninger, lekser, bursdager ol. Skjønner ikke hvordan vi skal få tid til alt dette!?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Ja, dette er galskap satt i system! Det er INGEN som faktiske liker dette og vil gjennomføre, men ingen tørr å protestere, for man vil jo ikke bli stemplet som en som IKKE HAR TID TIL BARNA SINE!! Anonymkode: 75c25...cb3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Har dere alt dette? Vi har kun vennegrupper, og med alle bursdagene i tillegg er dette mer enn nok. Foreldrekvelder og foreldregrupper- hva er forskjellen på det? Og hvordan organiseres det? Anonymkode: 516f7...364
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, dette er galskap satt i system! Det er INGEN som faktiske liker dette og vil gjennomføre, men ingen tørr å protestere, for man vil jo ikke bli stemplet som en som IKKE HAR TID TIL BARNA SINE!! Anonymkode: 75c25...cb3 Jeg tør å si det, og sa det, mange var enige med meg og forslaget ble nedstemt. Ingen slike grupper i klassen til mine barn. Ildsjelene som gjerne vil drive med sånt (populært kalt cupcakesmammaene), og trenger de litt hjelp til baking e.l i forbindelse med et av arrangementene sine får de spørre etter frivillige. Da stiller alltid noen opp, ingen sol synes det et noe problem å stille opp når de føler det er frivillig 😉 Anonymkode: 03cf9...05a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 Du er ikke den eneste. Jeg hater det like mye! Anonymkode: cdc4f...894
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #6 Skrevet 1. september 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tør å si det, og sa det, mange var enige med meg og forslaget ble nedstemt. Ingen slike grupper i klassen til mine barn. Ildsjelene som gjerne vil drive med sånt (populært kalt cupcakesmammaene), og trenger de litt hjelp til baking e.l i forbindelse med et av arrangementene sine får de spørre etter frivillige. Da stiller alltid noen opp, ingen sol synes det et noe problem å stille opp når de føler det er frivillig 😉 Anonymkode: 03cf9...05a Falt ut litt av setningen der, ildsjelene får arrangere spillkvrlder, quizkvelder, grillfester, disco og naturstier så mye de gidder, så kan vi aldre dødelige bidra litt når vi har kapasitet Anonymkode: 03cf9...05a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #7 Skrevet 1. september 2017 Har heldigvis ikke slikt på skolen her:) På fotballen skjer det at vi samles, jentene og foreldre, til sosialt samvær. Men det er frivillig. Og veldig koselig:) Anonymkode: 630a8...b31
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #8 Skrevet 1. september 2017 ja det er grusomt å hjelpe de som ikke har så lett for å få venner..Noen barn blir aldri innvitert med hjem til noen å da er sånne vennegrupper veldig viktig. Anonymkode: 05a32...702
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #9 Skrevet 1. september 2017 Jeg synes vennegrupper er kjempebra, jeg. Det er jo bare snakk om et par ganger i året man skal ha med de andre barna hjem. Og så får man sjansen til å bli bedre kjent med barna og foreldrene deres. VI har ikke så mange andre fellesaktiviteter med klassen, da. Anonymkode: 69cb1...e30
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #10 Skrevet 1. september 2017 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: ja det er grusomt å hjelpe de som ikke har så lett for å få venner..Noen barn blir aldri innvitert med hjem til noen å da er sånne vennegrupper veldig viktig. Anonymkode: 05a32...702 Ikke noe problem, jeg hjelper gjerne. Bare send en mld, for eksempel: "Lise har veldig lyst til å leke med Tiril etter skolen en dag, kunne vi få til det tror du?" Jeg har enda ikke avvist noen, og leker barna greit sammen og koser seg blir det garantert flere avtaler Anonymkode: 03cf9...05a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #11 Skrevet 1. september 2017 Vennegrupper er et tiltak som motvirker mobbing. Det er fundert i forskning. Men for all del, hvem bryr seg om mobbing???Hvor dum er det mulig å bli... Anonymkode: 2e8ba...a3b
Mamma_til_2 Skrevet 1. september 2017 #12 Skrevet 1. september 2017 Vi har det og slik og med 2 skolebarn så blir det mye! Har prøvd og si at vi kan kutte noe mange er enige helt til det skal stemmes over da vill plutselig alle ha disse gruppene.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. september 2017 Forfatter #13 Skrevet 1. september 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vennegrupper er et tiltak som motvirker mobbing. Det er fundert i forskning. Men for all del, hvem bryr seg om mobbing???Hvor dum er det mulig å bli... Anonymkode: 2e8ba...a3b Like dum som du! Som tydeligvis ikke skjønner at alle gruppene tilsammen bli alt for mye! Vi som famile har faktisk et liv utenom skolen også!
Mamma_til_2 Skrevet 1. september 2017 #14 Skrevet 1. september 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vennegrupper er et tiltak som motvirker mobbing. Det er fundert i forskning. Men for all del, hvem bryr seg om mobbing???Hvor dum er det mulig å bli... Anonymkode: 2e8ba...a3b Her er det bevisst at emnegrupper og andre grupper sammensatt av skolen ikke gir mer venner, de er kun sammen de dagene det er grupper ikke ellers hverken privat eller på skolen.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. september 2017 Forfatter #15 Skrevet 1. september 2017 En annen ting som irriterer meg med dette er hvor mye skolen skal bestemme over vår fritid!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #16 Skrevet 1. september 2017 13 minutter siden, Mamma_til_2 skrev: Her er det bevisst at emnegrupper og andre grupper sammensatt av skolen ikke gir mer venner, de er kun sammen de dagene det er grupper ikke ellers hverken privat eller på skolen. Bevisst eller bevist? Anonymkode: 05a32...702
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå