Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 17 mai ( står på bloggen, hvis det ikke bare er for å generere klikk). Er det mulig å være så fruktbar? Evt er det mulig å være så dårlig på prevensjon😂 Anonymkode: 57202...c40
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Altså... dama kan jo ikkje være helt god?? For ett usmakelig innlegg. Ser folk tviler på det er sant, mulig bloggen ikke har så mange lesere lenger? Dette var virkelig ille Anonymkode: 83017...0bf
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Med tre barn er det ikke overraskende at hun tar abort. Fornuftig faktisk. Å skrive om det i bloggen..vel. Mer passende i en dagbok dette her. Anonymkode: 966e2...d7c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 Min mamma tok en abort da jeg var 10 mnd gammel, og jeg er glad hun fortalte meg om det da jeg var voksen og at jeg slapp lese det på nett når jeg var 9 år... Hun kan jo ikke være riktig navla, tenker hun ikke på at barna hennes kommer begynne lese på denne bloggen så fort de har knekt lesekoden Anonymkode: a20a0...e5e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 Ikke overraskende. Hun reklamerte jo om urter som prevensjon , rundt samme tidspunkt ble hun gravid med sin siste datter. altså , noen burde undervise henne om prevensjon . Anonymkode: 15cc7...04d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #6 Skrevet 1. september 2017 "Jeg vil faktisk gå så langt som å si at abort burde ikke vært lov med mindre mors liv står i fare! Abort burde ikke vært lov, aldri, med mindre du er døende selv... ikke i uke 8, ikke i uke 13, og i alle fall IKKE i uke 22! "Sitat rannveig Heitmann 01.04.14 Enkelte ganger biter dine egne blogginnlegg deg i rumpa. Anonymkode: 15cc7...04d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #7 Skrevet 1. september 2017 Karma is a bitch 🤔 Anonymkode: 56e61...0f7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #8 Skrevet 1. september 2017 Ja, så kan man jo skifte mening når man først står i en situasjon selv. Synes hun tok den beste avgjørelsen for seg og sine tre barn. Man kan si mye om Rannveig, men hun er en fantastisk mor til sine barn. Ikke lett å være alene med tre barn nesten hele tiden uten nettverk. Synes hun er flink jeg! Anonymkode: d55de...adb
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #9 Skrevet 1. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, så kan man jo skifte mening når man først står i en situasjon selv. Synes hun tok den beste avgjørelsen for seg og sine tre barn. Man kan si mye om Rannveig, men hun er en fantastisk mor til sine barn. Ikke lett å være alene med tre barn nesten hele tiden uten nettverk. Synes hun er flink jeg! Anonymkode: d55de...adb Selve aborten er ikke det jeg reagerer på.. men skildringen av det og ut på nettet med det!! Er ikke lenge før eldstemann leser om det.. Anonymkode: 83017...0bf
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #10 Skrevet 1. september 2017 Har hun tid til et ligg altså, trodde hun hadde hendene fult opp med ungene sine 😵 Men ja, karma...hun som var såååå i mot abort! Anonymkode: 50af9...e6b
MammantilNurket Skrevet 1. september 2017 #11 Skrevet 1. september 2017 Det må jo være det klokeste hun noen gang har gjort. Gratulerer til Frk. H.
amandine Skrevet 1. september 2017 #12 Skrevet 1. september 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: "Jeg vil faktisk gå så langt som å si at abort burde ikke vært lov med mindre mors liv står i fare! Abort burde ikke vært lov, aldri, med mindre du er døende selv... ikke i uke 8, ikke i uke 13, og i alle fall IKKE i uke 22! "Sitat rannveig Heitmann 01.04.14 Enkelte ganger biter dine egne blogginnlegg deg i rumpa. Anonymkode: 15cc7...04d Det er et godt trekk ved et menneske som skifter mening. Det betyr faktisk at man tenker, vurderer, lærer, utvikler seg og handler deretter. Tipper du også endrer standpunkt fra tid til annen. Gjør du ikke det er du i beste fall ganske statisk og satt, i verste fall er du ikke spesielt smart. De aller fleste får nye tanker om ting etterhvert som de blir voksne og eldre. Takk og lov.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #13 Skrevet 1. september 2017 Min mor har etter jeg ble voksen fortalt at min far voldtok henne og at jeg egentlig skulle ha ett yngre søsken til... JEG burde begynne blogge 👍🙈 Anonymkode: d1c2e...7ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå