Gå til innhold

Kan dere se "noe" *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er gravidtester hvor det øverste er tatt i kveld, den i midten dagen før og nederste dagen før der.

Jeg tror jeg kan skimte noe i sterkt lys (blitz) på den øverste, men hjernen min kan sikkert spille meg ønskepuss.

Grunnen til at jeg håper så inderlig er at vi gifter oss hos byfogden på mandag og drar på bryllupsreise rett etterpå. Tenk for en morgengave❤️

Eggløsning var forrige uke tror jeg.

IMG_2414.PNG

Anonymkode: c19d8...891

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at det ikke er synlig annet enn i blitzlys:bond:

Skrevet

Vil tro det er litt for tidlig enda:) jeg ser desverre ikke noe, men som sakgt svært tidlig. Det er jo de som ikke tester positivt før ikm eller etter ikm. :) hadde vært stas med en slik morgengave 😊

Anonymkode: 319f0...988

Skrevet

Jeg ser strek på de to øverste. Men klarer ikke å se om det er skyggestreker eller positive tester. Vet iallfall at disse testene kan få klare skyggestreker om de ligger en stund..

Min første positive strek var så svak at jeg holdt på å kaste testen. Og den var absolutt ikke synlig på bilde. Så det er nok ikke umulig!

Håper uansett det ordner seg for deg:)

Anonymkode: e98a0...b76

Skrevet

Takk for at dere svarer☺️☺️

Den øverste testen er bildet tatt med en gang, men det er nok ønsketenkning. Ja, det ville vært den beste morgengaven🙏🏼🙏🏼

Skrevet

Ser strek på de to øverste. Er du gravid så vil nok du få en mye tydeligere strek om 2-3 dager :)

Skrevet

Når jeg legger skjermen på pc'en i en bestemt vinkel så ser jeg også såvidt antydning til streker på de to øverste, bittelitt sterkere på den øverste. Kan ikke si om det er positivt eller skyggestreker, men enig med TyrkiskPepper, er du gravid så tester du nok sterkere om få dager. Test igjen mandag morgen før bryllupet, da blir det litt gave til deg selv også om den er positiv :)

Lykke til med bryllupet og "morgengaven" :)

Anonymkode: b1773...9b8

Skrevet

Bryllupsreise ned i do 😂 Neida, gratulerer med graviditeten. Er fantstisk å skulle få baby 

Anonymkode: 9e9d9...54d

Skrevet

ser strek på de 2 øverste ja. den øverste er sterkere😃

Anonymkode: e2bd0...3db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...