Gå til innhold

Hvordan håndtere dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet noe på et forum, både her og på kvinneguiden egentlig, noe som jeg tilfeldigvis sa til en kollega på jobb også, men saken er at på forum er man anonym, mens det kollega fikk vite var bare litt av det hele. Men altså, de trådene kommer jo selvfølgelig til å ligge på nettet i evig tid og aldri blir slettet. Så hvis den kollegaen min sitter og kjeder seg en dag og leser her inne så kan jeg fort bli kjent igjen. Det hadde kanskje ikke gjort noe. Men på et anonymt forum viser man gjerne litt mer følelser og forandrer litt på historien for å ikke bli gjenkjent, så teoretisk sett så kan kollegaen få vite resten også. Vil ikke gå i detaljer om det hva det gjelder, men lurer litt på hvordan jeg skal forholde meg til dette nå. Litt flaut og er litt bekymret for hva folk vil tro om meg. Dette er med min psykiske helse å gjøre :( 

Anonymkode: 4bd0b...b91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du skal virkelig ikke gruble på dette. det er hva du skal gjøre.  er meningsløst å bruke energi på å tenke over hvorvidt en kollega kommer finmyse i alle gamle innlegg her på forumet. 

og i så fall... det kan være et innlegg om deg. det kan være et innlegg om noen som likner på deg. eller et innlegg om helt noen andre. gud vet. 

folk flest er mer opptatt av segselv enn de er opptatt av å legge seg opp i andre. :)

Anonymkode: 69281...73c

Skrevet

Jeg skrev så mye personlig tanker om denne situasjonen at folk må tro jeg er gal hvis de leser det og vet det er meg. 

Anonymkode: 4bd0b...b91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...