Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Fikk en mail fra dem jeg søkte jobb hos der dette stod. Ingen nummerering eller noe annet. Bare "du hører fra oss". Så er alle håp ute om at jeg får jobben nå? 🙁 Anonymkode: 6c229...9dc
Holzhaus Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Jeg tolker det som at de vil tilby jobben til noen andre, og dersom den (og muligens flere) takker nei får du jobben. Det er jo en positiv tilbakemelding, dette betyr at du er god nok for jobben, men denne gangen var det noen andre som passet enda bedre. Det tyder på at de hadde mange gode søkere. Håpet er ikke ute, men du bør ta det som et nei og heller bli positivt overrasket dersom de kontakter deg med et tilbud.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 Takk for svar. Var det jeg fryktet. Er liksom ingen trøst å være nesten best. Noen som har opplevd å få jobben selv om de var reserve? Er alt avhengig av om de andre foran meg takker ja eller er det andre ting som spiller inn også? Anonymkode: 6c229...9dc
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 Vi har hatt jobbsøkere, der både nr 1,2 og 3 takket nei... Så det er ikke umulig.. Anonymkode: a3e65...861
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 Vi har nylig gitt en jobb til søkeren som ble innstilt som nummer seks. Han var ikke veldig fornøyd med det å komme på sjette plass, og takket nesten nei pga. det. Men de fem foregående takket nei, eller kunne ikke, så da ble det slik. Men det er selvfølgelig størst sjanse for at håpet er ute. Anonymkode: ecf01...6b8
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 Ja, har vel innsett at jeg ikke fikk jobben 😢 Synes bare det var litt rart at det stod at jeg ble innstilt som reserve og ikke som nr.2 eller 3. Er vel ikke noen forskjell? Anonymkode: 6c229...9dc
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #7 Skrevet 1. september 2017 Aldri hørt uttrykket "reserve ", men betyr vel sannsynligvis det samme som nr.2 eller 3. Anonymkode: 6c229...9dc
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #8 Skrevet 1. september 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Var det jeg fryktet. Er liksom ingen trøst å være nesten best. Noen som har opplevd å få jobben selv om de var reserve? Er alt avhengig av om de andre foran meg takker ja eller er det andre ting som spiller inn også? Anonymkode: 6c229...9dc Har opplevd at en annen fikk jobben, men at de ringte meg tre måneder etter da de behøvde flere :). Anonymkode: ea44e...f7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå