Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Synes du 646 er en grei pris? Anonymkode: 09923...8a5
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Det synes jeg er latterlig billig og sender en tanke til de sitter i østen et sted og syr dem for noen få øre.... Men jeg har handlet mye på HM selv, og de påstår jo de tar vare på fabrikkarbeiderne sine selv om klærne er så billig så da håper jeg det er sant. Handlet for en tusenlapp på HM forrige uke, fikk 10% på hele kjøpet og fant noen ting på salget. Fikk vel 4 bukser, to pysjer, 5 gensere og noe undertøy for den tusenlappen. Anonymkode: ec2d3...ded
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det synes jeg er latterlig billig og sender en tanke til de sitter i østen et sted og syr dem for noen få øre.... Men jeg har handlet mye på HM selv, og de påstår jo de tar vare på fabrikkarbeiderne sine selv om klærne er så billig så da håper jeg det er sant. Handlet for en tusenlapp på HM forrige uke, fikk 10% på hele kjøpet og fant noen ting på salget. Fikk vel 4 bukser, to pysjer, 5 gensere og noe undertøy for den tusenlappen. Anonymkode: ec2d3...ded HM?? Anonymkode: 09923...8a5
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: HM?? Anonymkode: 09923...8a5 Ja, HM er en av de butikkene man kan få så billige klær i, og ja, jeg benytter meg av det selv om jeg ikke skjønner hvordan det er mulig å produsere så billig tøy Anonymkode: ec2d3...ded
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, HM er en av de butikkene man kan få så billige klær i, og ja, jeg benytter meg av det selv om jeg ikke skjønner hvordan det er mulig å produsere så billig tøy Anonymkode: ec2d3...ded Jo mer de produserer av ett produkt, jo lavere pris kan de ta. Det er ingen garanti, for at dyre klær er laget under bedre forhold. Kan være verre forhold og. Tenker vel, at det er greit å tenke på, og ikke kjøpe for mye. Gjerne kjøpe ting av god kvalitet, så man har det lenger. Men for små barn, så er jo H&M greit, for de vokser jo ut av klærne, før de blir utslitt. Anonymkode: a3900...d8e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Synes du 646 er en grei pris? Anonymkode: 09923...8a5 Grei pris i forhold til hva? Er det brukt tøy du skal selge? Tøy til baby, barn eller voksen? Anonymkode: c4b61...d90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå