Gå til innhold

Har 5198 kr til 20. sept


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må jeg ha mat, bensin, underholdning og 4 gaver. 

Lite? Hvor mye har dere? 

Anonymkode: 8c054...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det til deg seg, eller deg selv og barn?

Anonymkode: 9ec30...e79

Skrevet

Jeg har 400 frem til 15., men da er alle utgifter tatt. Var dum og lånte en bekjent en god pengesum jeg virkelig trodde jeg fikk tilbake (hun har et veldig ordnet liv, og langt høyere lønn enn meg). Har også lagt ut noen tusen for venninner denne mnd, men de vet jeg jeg får tilbake. Det kjipe er at jeg har bursdag i morgen, og gjerne skulle feiret litt😒 Får ta det igjen med brask og bram til neste lønning🎉

Anonymkode: 3316e...700

Skrevet

Har 2500 som skal holde frem til den 28.9 til mat, kollektivtransport og tog, bursdagsfeiring for barnet med 15 gjester, bursdagsgave til barnet og reiseutgifter i forbindelse med samvær. Fatter og begriper ikke egentlig hvordan det skal gå...

Anonymkode: eeb26...c36

Skrevet

Har 2000 til 12 sept. Holder fint til mat og bensin. Du kan jo kjøpe gaver som ikke er så alt for dyre. Et koselig kort kompenserer for mye :)

Anonymkode: a0065...a4f

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da må jeg ha mat, bensin, underholdning og 4 gaver. 

Lite? Hvor mye har dere? 

Anonymkode: 8c054...809

 

Det er ca 250 ,- dagen. 

Så kommer det jo selvsagt an på hvor mange du skal kjøpe mat til, hvor mye du kjører, og hvorvidt det er gaver til barnas venner, eller bryllupsgaver f.eks du skal kjøpe.

Med godt budsjett og god økonomistyring tenker jeg at du skal klare deg ganske greit, med mindre du har åtte barn over ti, en samboer, 20 mil å kjøre hver dag og 4 veldig dyre gaver. 

Anonymkode: 13532...64f

Skrevet

Er til et barn og en ungdom av og til. 

Får prøve å ikke ha så dyre gaver ja. 

 

 

 

Anonymkode: f6e92...65f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har 2500 som skal holde frem til den 28.9 til mat, kollektivtransport og tog, bursdagsfeiring for barnet med 15 gjester, bursdagsgave til barnet og reiseutgifter i forbindelse med samvær. Fatter og begriper ikke egentlig hvordan det skal gå...

Anonymkode: eeb26...c36

Har for det jeg nylig fikk utbetalt betalt: Leie, strøm, telefon, internett, kjøpt busskort, fylt opp kjøleskap og frys noe, kjøpt utstyr barnet behøvde til idretten, kjøpt mascara og en bukse til meg selv (da eier jeg nå tre bukser), kjøpt to bukser og jakke til barnet (det hadde vokst ut av alle bukser som passet før sommeren). Og da er det nå 2500 igjen.

Anonymkode: eeb26...c36

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har 2500 som skal holde frem til den 28.9 til mat, kollektivtransport og tog, bursdagsfeiring for barnet med 15 gjester, bursdagsgave til barnet og reiseutgifter i forbindelse med samvær. Fatter og begriper ikke egentlig hvordan det skal gå...

Anonymkode: eeb26...c36

Klarer du det er du veldig flink må jeg si. 

Anonymkode: f6e92...65f

Skrevet

Har 2000 fram til den 20 september. Vi skal på to bursdag, vi har en kjøleskap som ikke er så full mat. Pluss tre regninger som står ubetalt. 

Anonymkode: 54109...eb3

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Klarer du det er du veldig flink må jeg si. 

Anonymkode: f6e92...65f

Jeg ser at det vil være umulig å klare det... Behøver minst 1500 kroner til selv om jeg tenker lavbudsjett. Ender nok opp med å måtte låne av noen, selv om jeg ikke har lyst til det.

Anonymkode: eeb26...c36

Skrevet

Har 200 frem til den 17. 

 

Anonymkode: a81c9...5bd

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har 200 frem til den 17. 

 

Anonymkode: a81c9...5bd

Og barn?!

Anonymkode: eeb26...c36

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har 200 frem til den 17. 

 

Anonymkode: a81c9...5bd

Hva gjør du da? 

Anonymkode: f6e92...65f

Skrevet

Sett opp budsjett! Det er egentlig eneste måten å se :)

Anonymkode: 9ec30...e79

Skrevet

Har 12.000 til den 18. Aner ikke hva mannen har på konto nå. Mannen betaler alle regninger mens jeg handler inn mat, klær, gaver, utstyr osv

Anonymkode: 1d5e3...c16

Skrevet

Feks
5200:

Mat: 700*3=2100
Bensin: 300*3=900
Gaver: 200*2=400

Dette er 3400. Da har du 1800 igjen til ymse og underholdning.
 

Anonymkode: 9ec30...e79

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er til et barn og en ungdom av og til. 

Får prøve å ikke ha så dyre gaver ja. 

 

 

 

Anonymkode: f6e92...65f

Ja, det burde holde veldig bra

Anonymkode: 413c2...c2a

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Feks
5200:

Mat: 700*3=2100
Bensin: 300*3=900
Gaver: 200*2=400

Dette er 3400. Da har du 1800 igjen til ymse og underholdning.
 

Anonymkode: 9ec30...e79

Takker for tips. 😊

Anonymkode: f6e92...65f

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør du da? 

Anonymkode: f6e92...65f

Aner ikke. 

Anonymkode: a81c9...5bd

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og barn?!

Anonymkode: eeb26...c36

Ja. 

Anonymkode: a81c9...5bd

Skrevet

Jeg har hatt 2000 kr, som skulle holde de 2 siste ukene. Måtte ha busskort for 750 kr, og på den tiden. Takk og pris for mat i fryseren, ellers hadde det ikke gått. Har 2 tenåringer, så de spiser jo en del mat. Så pengene har bare gått til brød og pålegg, ellers tømt fryseren.

Anonymkode: 650c1...9a8

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har 12.000 til den 18. Aner ikke hva mannen har på konto nå. Mannen betaler alle regninger mens jeg handler inn mat, klær, gaver, utstyr osv

Anonymkode: 1d5e3...c16

Håper dere begge står som eiere på hus/leilighet og ev. annen eiendom?

Anonymkode: c9e7b...b35

Skrevet

1.623,- til 12 sept.....1 voksen 1 barn ...:(

Anonymkode: b6da3...b8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...