Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Da må jeg ha mat, bensin, underholdning og 4 gaver. Lite? Hvor mye har dere? Anonymkode: 8c054...809
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 Er det til deg seg, eller deg selv og barn? Anonymkode: 9ec30...e79
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 Jeg har 400 frem til 15., men da er alle utgifter tatt. Var dum og lånte en bekjent en god pengesum jeg virkelig trodde jeg fikk tilbake (hun har et veldig ordnet liv, og langt høyere lønn enn meg). Har også lagt ut noen tusen for venninner denne mnd, men de vet jeg jeg får tilbake. Det kjipe er at jeg har bursdag i morgen, og gjerne skulle feiret litt😒 Får ta det igjen med brask og bram til neste lønning🎉 Anonymkode: 3316e...700
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 Har 2500 som skal holde frem til den 28.9 til mat, kollektivtransport og tog, bursdagsfeiring for barnet med 15 gjester, bursdagsgave til barnet og reiseutgifter i forbindelse med samvær. Fatter og begriper ikke egentlig hvordan det skal gå... Anonymkode: eeb26...c36
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 Har 2000 til 12 sept. Holder fint til mat og bensin. Du kan jo kjøpe gaver som ikke er så alt for dyre. Et koselig kort kompenserer for mye Anonymkode: a0065...a4f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da må jeg ha mat, bensin, underholdning og 4 gaver. Lite? Hvor mye har dere? Anonymkode: 8c054...809 Det er ca 250 ,- dagen. Så kommer det jo selvsagt an på hvor mange du skal kjøpe mat til, hvor mye du kjører, og hvorvidt det er gaver til barnas venner, eller bryllupsgaver f.eks du skal kjøpe. Med godt budsjett og god økonomistyring tenker jeg at du skal klare deg ganske greit, med mindre du har åtte barn over ti, en samboer, 20 mil å kjøre hver dag og 4 veldig dyre gaver. Anonymkode: 13532...64f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 Er til et barn og en ungdom av og til. Får prøve å ikke ha så dyre gaver ja. Anonymkode: f6e92...65f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #8 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har 2500 som skal holde frem til den 28.9 til mat, kollektivtransport og tog, bursdagsfeiring for barnet med 15 gjester, bursdagsgave til barnet og reiseutgifter i forbindelse med samvær. Fatter og begriper ikke egentlig hvordan det skal gå... Anonymkode: eeb26...c36 Har for det jeg nylig fikk utbetalt betalt: Leie, strøm, telefon, internett, kjøpt busskort, fylt opp kjøleskap og frys noe, kjøpt utstyr barnet behøvde til idretten, kjøpt mascara og en bukse til meg selv (da eier jeg nå tre bukser), kjøpt to bukser og jakke til barnet (det hadde vokst ut av alle bukser som passet før sommeren). Og da er det nå 2500 igjen. Anonymkode: eeb26...c36
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #9 Skrevet 31. august 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har 2500 som skal holde frem til den 28.9 til mat, kollektivtransport og tog, bursdagsfeiring for barnet med 15 gjester, bursdagsgave til barnet og reiseutgifter i forbindelse med samvær. Fatter og begriper ikke egentlig hvordan det skal gå... Anonymkode: eeb26...c36 Klarer du det er du veldig flink må jeg si. Anonymkode: f6e92...65f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #10 Skrevet 31. august 2017 Har 2000 fram til den 20 september. Vi skal på to bursdag, vi har en kjøleskap som ikke er så full mat. Pluss tre regninger som står ubetalt. Anonymkode: 54109...eb3
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #11 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Klarer du det er du veldig flink må jeg si. Anonymkode: f6e92...65f Jeg ser at det vil være umulig å klare det... Behøver minst 1500 kroner til selv om jeg tenker lavbudsjett. Ender nok opp med å måtte låne av noen, selv om jeg ikke har lyst til det. Anonymkode: eeb26...c36
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #12 Skrevet 31. august 2017 Har 200 frem til den 17. Anonymkode: a81c9...5bd
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #13 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har 200 frem til den 17. Anonymkode: a81c9...5bd Og barn?! Anonymkode: eeb26...c36
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #14 Skrevet 31. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har 200 frem til den 17. Anonymkode: a81c9...5bd Hva gjør du da? Anonymkode: f6e92...65f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #15 Skrevet 31. august 2017 Sett opp budsjett! Det er egentlig eneste måten å se Anonymkode: 9ec30...e79
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #16 Skrevet 31. august 2017 Har 12.000 til den 18. Aner ikke hva mannen har på konto nå. Mannen betaler alle regninger mens jeg handler inn mat, klær, gaver, utstyr osv Anonymkode: 1d5e3...c16
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #17 Skrevet 31. august 2017 Feks 5200: Mat: 700*3=2100 Bensin: 300*3=900 Gaver: 200*2=400 Dette er 3400. Da har du 1800 igjen til ymse og underholdning. Anonymkode: 9ec30...e79
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #18 Skrevet 31. august 2017 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er til et barn og en ungdom av og til. Får prøve å ikke ha så dyre gaver ja. Anonymkode: f6e92...65f Ja, det burde holde veldig bra Anonymkode: 413c2...c2a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #19 Skrevet 31. august 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Feks 5200: Mat: 700*3=2100 Bensin: 300*3=900 Gaver: 200*2=400 Dette er 3400. Da har du 1800 igjen til ymse og underholdning. Anonymkode: 9ec30...e79 Takker for tips. 😊 Anonymkode: f6e92...65f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #20 Skrevet 31. august 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva gjør du da? Anonymkode: f6e92...65f Aner ikke. Anonymkode: a81c9...5bd
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #21 Skrevet 31. august 2017 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og barn?! Anonymkode: eeb26...c36 Ja. Anonymkode: a81c9...5bd
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #22 Skrevet 31. august 2017 Jeg har hatt 2000 kr, som skulle holde de 2 siste ukene. Måtte ha busskort for 750 kr, og på den tiden. Takk og pris for mat i fryseren, ellers hadde det ikke gått. Har 2 tenåringer, så de spiser jo en del mat. Så pengene har bare gått til brød og pålegg, ellers tømt fryseren. Anonymkode: 650c1...9a8
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #23 Skrevet 31. august 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Har 12.000 til den 18. Aner ikke hva mannen har på konto nå. Mannen betaler alle regninger mens jeg handler inn mat, klær, gaver, utstyr osv Anonymkode: 1d5e3...c16 Håper dere begge står som eiere på hus/leilighet og ev. annen eiendom? Anonymkode: c9e7b...b35
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #24 Skrevet 31. august 2017 1.623,- til 12 sept.....1 voksen 1 barn ...:( Anonymkode: b6da3...b8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå