Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #1 Skrevet 31. august 2017 Kjære lille barnet! Nå begynte jeg faktisk å gråte, tenk så vondt han må ha hatt. https://www.dagbladet.no/nyheter/gutt-1-12-kom-hjem-med-15-bitemerker-personalet-hadde-ikke-nevnt-noe/68646424 Anonymkode: c4282...0ca
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #2 Skrevet 31. august 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjære lille barnet! Nå begynte jeg faktisk å gråte, tenk så vondt han må ha hatt. https://www.dagbladet.no/nyheter/gutt-1-12-kom-hjem-med-15-bitemerker-personalet-hadde-ikke-nevnt-noe/68646424 Anonymkode: c4282...0ca Leste det, helt grusomt! Anonymkode: f4774...193
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #3 Skrevet 31. august 2017 Enig. Hvordan i all verden er det mulig at et så lite barn har hatt så dårlig tilsyn at dette gikk de ansatte hus forbi? Anonymkode: 38418...7a7
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #4 Skrevet 31. august 2017 Dette gav meg Flashback. Helt tragisk sak, Stakkars barn og stakkars foreldre.. Hadde en sånn episode i barnehagen der hvor våre barn gikk. Viste seg at en gjeng småbarn mobbet det ene barnet vårt over en periode . En dag kom barnet hjem skambanket, med bitt merker over det hele, og andre blødende sår og skader. Barnehagen kunne ikke gjøre rede for hva som hadde hendt, før i ettertid. Det viste seg at et av barna i bhg hadde en veldig utagerende oppførsel og dette barnet klarte å lage en allianse med et par andre barn, og sammen utførte de det som ble betegnet som fysisk mobbing av et par andre barn i bhg. Jeg hadde aldri trodd at barnehagebarn kunne alliere seg å mobbe andre barn på en sånn voldelig måte, men så feil kan man ta..og de ansatte innrømmet senere at de ikke hadde kompetanse til å håndtere denne typen oppførsel som ble utøvd her. Vi tok umiddelbart barnet ut av barnehagen og kontaktet kommunen. Kort fortalt , det utagerende barnet ble overflyttet til en annen barnehage og barnehagen skulle være trygg for de barna som ble utsatt for volden... Vi valgte likevel å finne en ny bhg til barnet vårt og flere av de andre ungene som hadde vært utsatt for mobbingen gjorde som oss.. Dette er mange år siden, men den aktuelle barnehagen ble avviklet få år etter denne episoden og bra er det. Tror det finnes mange sånne eksempler, men så lenge det ikke kommer ut i media, så blir det heller ikke belyst på samme måte.. Anonymkode: 9a5c6...144
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #5 Skrevet 31. august 2017 Å herre. Ble så lei meg. Husker min datter hadde ett bitemerker på magen. De ansatte hadde ikke sett eller hørt noe. Husker jeg hadde så vondt inni meg pga det ene tilfellet. Var lei meg fordi hun ikke hadde klart å si hva som var galt. Kan bare forestille meg hva denne mammaen OG BARNET må føle. Anonymkode: 29f9e...675
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #6 Skrevet 31. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette gav meg Flashback. Helt tragisk sak, Stakkars barn og stakkars foreldre.. Hadde en sånn episode i barnehagen der hvor våre barn gikk. Viste seg at en gjeng småbarn mobbet det ene barnet vårt over en periode . En dag kom barnet hjem skambanket, med bitt merker over det hele, og andre blødende sår og skader. Barnehagen kunne ikke gjøre rede for hva som hadde hendt, før i ettertid. Det viste seg at et av barna i bhg hadde en veldig utagerende oppførsel og dette barnet klarte å lage en allianse med et par andre barn, og sammen utførte de det som ble betegnet som fysisk mobbing av et par andre barn i bhg. Jeg hadde aldri trodd at barnehagebarn kunne alliere seg å mobbe andre barn på en sånn voldelig måte, men så feil kan man ta..og de ansatte innrømmet senere at de ikke hadde kompetanse til å håndtere denne typen oppførsel som ble utøvd her. Vi tok umiddelbart barnet ut av barnehagen og kontaktet kommunen. Kort fortalt , det utagerende barnet ble overflyttet til en annen barnehage og barnehagen skulle være trygg for de barna som ble utsatt for volden... Vi valgte likevel å finne en ny bhg til barnet vårt og flere av de andre ungene som hadde vært utsatt for mobbingen gjorde som oss.. Dette er mange år siden, men den aktuelle barnehagen ble avviklet få år etter denne episoden og bra er det. Tror det finnes mange sånne eksempler, men så lenge det ikke kommer ut i media, så blir det heller ikke belyst på samme måte.. Anonymkode: 9a5c6...144 Så ekkelt! Så forferdelig det må være å finne ut at noe sånt har skjedd, for ikke å snakke om de stakkars barna som blir utsatt for en form for tortur. Ikke får de uttrykket seg, og ikke får de forsvart seg. Uff, uff, uff. HI Anonymkode: c4282...0ca
Anonym bruker Skrevet 31. august 2017 #7 Skrevet 31. august 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så ekkelt! Så forferdelig det må være å finne ut at noe sånt har skjedd, for ikke å snakke om de stakkars barna som blir utsatt for en form for tortur. Ikke får de uttrykket seg, og ikke får de forsvart seg. Uff, uff, uff. HI Anonymkode: c4282...0ca Ja, det er helt forferdelig. Og jeg håper inderlig at denne familien får like god oppfølging som det vi fikk. Barnet vårt hadde nok ikke klart seg så godt om oppfølging hadde uteblitt. Anonymkode: 9a5c6...144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå