Gå til innhold

Hva er du mest lei av? Tre på topp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Valget

2. Listhaug

3. Støvsuging

Anonymkode: 5f698...714

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Å være syk

2. Å være kronisk syk

3. Å være ufør.

Anonymkode: 75862...213

Skrevet

Johaug

Listhaug

Å lete etter rene sokker som passer sammen😖

Anonymkode: 8c588...82b

Skrevet

1. Valget

2. Folk som ikke bruker blinklys 

3. Hundehår 

Skrevet

Å hele tiden være i alarmberedskap å gå med voldsalarm pga min eksmann.

Å hele tiden være redd for at skolen skal glippe (jeg har egentlig ingen grunn til å frykte det, men man blir irrasjonell når man lever i et daglig helvete) og la min eksmann hente barnet vårt til tross for at han har besøksforbud både i forhold til barnet og meg.

Å få mail fra min ekssvigerinne flere dager i uken hvor hun skal unnskylde sin bror og ber meg om å ta han tilbake til tross for at han slo meg slik at jeg ble liggende I koma og enda verre at når jeg ble bevistløs så gikk han løs på barnet vårt som ikke hadde noen til å beskytte seg.

Anonymkode: f6b98...1d9

Skrevet

Bæsj. Det er bæsj overalt. Bæsjebleier, hunden som bæsjer inne, og katta som bæsjer i sandkassa til ungene. Og nabohunden som driter på plenen vår. I går tråkket jeg i en. Ahh.

Listhaug. Orker snart ikke mer fra vår kjære "integreringsminister." Intergrere er jo det siste hun gjør.

Forsikringssaken vår. Kan det ikke bare ta slutt snart? 

Anonymkode: 7dffe...4e8

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Å hele tiden være redd for at skolen skal glippe (jeg har egentlig ingen grunn til å frykte det, men man blir irrasjonell når man lever i et daglig helvete) og la min eksmann hente barnet vårt til tross for at han har besøksforbud både i forhold til barnet og meg.

Å få mail fra min ekssvigerinne flere dager i uken hvor hun skal unnskylde sin bror og ber meg om å ta han tilbake til tross for at han slo meg slik at jeg ble liggende I koma og enda verre at når jeg ble bevistløs så gikk han løs på barnet vårt som ikke hadde noen til å beskytte seg.

Herregud. Forstår at det må være svært vanskelig!

Sender deg gode tanker, og jeg er sikker på at fremtiden er både lysere og bedre for dere❤️

Så UTROLIG godt at du slapp unna, og at du og barnet ditt er trygge nå.

Klem

Skrevet

1. Listhaug

2. Været

3. Jobben

Anonymkode: 256a4...345

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi! Det hørtes fryktelig slitsomt ut! Håper du snart kan få en trygg hverdag igjen. Ønsker deg alt det beste for fremtiden ❤

Skrevet

4 minutter siden, Twintipp skrev:

Herregud. Forstår at det må være svært vanskelig!

Sender deg gode tanker, og jeg er sikker på at fremtiden er både lysere og bedre for dere❤️

Så UTROLIG godt at du slapp unna, og at du og barnet ditt er trygge nå.

Klem

Takk for omtanken. Jeg tror også fremtiden og livet blir bedre ettersom tiden går og sårene på kropp og sjel leges. Min viktigste oppgave i livet er å gi barnet mitt tryggheten tilbake, og gi henne trygghet og tro på fremtiden til tross for opplevelsene hun har vært gjennom.

Skrevet
6 minutter siden, Kira skrev:

Oi! Det hørtes fryktelig slitsomt ut! Håper du snart kan få en trygg hverdag igjen. Ønsker deg alt det beste for fremtiden ❤

Ja det er slitsomt og man får kroppslige plager fordi kroppen hele tiden går med forhøyet kortisonnivå pga stress, men fremtiden kan bare bli bedre og bedre både for barnet mitt og meg.

Skrevet

Sylvi Listhaug

å være blakk

været 

Anonymkode: 4c3b6...354

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Johaug

Listhaug

Å lete etter rene sokker som passer sammen😖

Et tips til deg angående sokker: Jeg kjøpte inn 20 par med helt like sokker til meg selv, 20 par til mannen og også mange par til barnet - OG KASTET alle sokkene vi hadde fra før, som var en million forskjellige utseender på.

Etter dette ble sokkejobben superkjapp!

Anonymkode: 0ef92...a97

Skrevet

Støre

Min stemor

Jobb

Anonymkode: 659df...d12

Skrevet

Syntes det er ganske kjipt å føne håret.

generelt den første halvtimen etter jeg konmer ut av dusjen er it. Jeg blir kald, men samtidig klam fordi jeg brukte kokende vann.. jeg må gjøre masse greier som føne hår og kle på meg og det er kjedelig.

Så det e rjrg lei av, men et nødvendig onde.

ellers er keg sykt lei av navnet Leo og Theodor.

jeg kan ikke klage egentlig, men en 3 ting jeg er lei av er at vi har edderkopper i huset og jeg er redd av å skvette og hyle på mannen

Skrevet

Sutring

Mangelen på selvdisiplin 

Å være sulten 

Anonymkode: af90a...c5e

Skrevet

Lei av å ha luft i magen. 

Lei av å lage middag. 

Lei av regnet. 

Jeg har visst et veldig fint liv :-)

Anonymkode: 00253...327

Skrevet

Å aldri føle meg trygg og ha stabilitet i forholdet med samboer, å være misfornøyd med utseende, og være trøtt.

Anonymkode: 53c18...19d

Skrevet

Min narkomane sønn (akkurat nå)

generelt selvhøytidelige mennesker

kommer ikke på en til, og det er jo bra 

Anonymkode: b0350...174

Skrevet

Lei av å ha bulimi (i 27 år)

Lei av kroppen min

Lei av å være trist

Anonymkode: dd278...e6f

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et tips til deg angående sokker: Jeg kjøpte inn 20 par med helt like sokker til meg selv, 20 par til mannen og også mange par til barnet - OG KASTET alle sokkene vi hadde fra før, som var en million forskjellige utseender på.

Etter dette ble sokkejobben superkjapp!

Anonymkode: 0ef92...a97

Jo takk, men vi har fem barn, så ligningen går uansett aldri opp🙄

Skrevet

Lei av å være psykisk syk, utmattet og på aap. 

Lei av å lage middager. 

Lei av stebarna (dessverre). 

Anonymkode: 05ca5...851

Skrevet

Listhaug

Siv Jensen

Tidsklemma

Anonymkode: 071ff...870

Skrevet

Listhaug (troner ganske ensom på topp)

Jobb

Slitsom og misfornøyd mann

Anonymkode: e8024...2f1

Skrevet

Haha, det første jeg tenkte på, uten å ha åpnet innlegget, var faktisk Listhaug. Jeg kan forstå at noen enkle sjeler synes hun er topp, men heldigvis synes ikke majoriteten av befolkningen det. Dette har gått så langt at jeg nesten ikke bryr meg om hvem som vinner valget mer, så lenge bare Listhaug IKKE får en ministerpost, men vi slipper vel ikke unna henne uansett :(

Bortsett fra det har jeg det egentlig veldig fint. Er selvsagt lei en del hverdagsting som å lage middag og vaske klær, men det er nå ikke det verste.

Anonymkode: 4266e...d75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...