GÃ¥ til innhold

Dustete dilemma fra en introvert👀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fyller snart rundt år. Har alltid følt meg ubekvem ved oppmerksomhet, og har skjult bursdagen på Facebook. Nå ble jeg litt usikker på om dét egentlig skriker om mer oppmerksomhet? Litt sånn "vennligst ingen oppmerksomhet på dagen"? Det er alltids noen som husker det og skriver en hilsen, og det virker kanskje sært å ikke ha datoen offentlig? Trives best med enkel feiring med kjernefamilien, og evt en SMS fra nære venner🙈 

Anonymkode: e44b7...980

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ingen andre enn du selv bryr seg nevneverdig om dette

Anonymkode: 6a1cb...03c

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tror ingen andre enn du selv bryr seg nevneverdig om dette

Anonymkode: 6a1cb...03c

Sikkert ikke (håper jeg). Er bare nevrotisk. 

Anonymkode: e44b7...980

Skrevet

Mannen min har også skjult bursdagen på facebook, han gjør det fordi han er så høflig av seg at han føler han må svare og takke alle personlig og det blir litt styrete siden han har et enormt nettverk ;)

Noen gratulerer jo, men det går helt fint altså, tror ingen tenker noe særlig over at det er skjult.

Anonymkode: ee3a5...aef

Skrevet

Så lenge bursdagen din er skult på Facebook så er det jo "ingen" som vet at du har det uansett og dermed tenker de ikke over dette.

De som evt husker at du har bursdag skriver en hilsen uavhengig av om de har sett det på FB eller ei. For de husker det jo og tenker nok ikke over at de ikke har sett det på fb.

Dette er nok en problemstilling som er myyyye større i ditt hode en den er i virkligheten.

Og du- gratulerer med forestående bursdag da! :):)

Skrevet

Jeg har skult bursdag på FB, og jeg får ingen gratulasjoner på dagen min. 

Og med ingen så mener jeg virkelig INGEN. Ikke sms, telefon eller noen ting. Virker som om dersom man ikke har Facebook bursdag, så har man faktisk ikke bursdag lenger... 

Anonymkode: db9ae...f59

Skrevet

Du kan ev. også sperre veggen din den dagen/uka, så kan de som vil gratulere sende deg melding på Messenger i stedet. Jeg gjorde det (riktig nok ved en feil, jeg liker gratulasjoner, selv om jeg er introvert), ble overraske over hvem som fortsatt gadd å sende melding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...