Gå til innhold

Karma is a bitch

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen eksempler på der karma is a bitch?

Anonymkode: 2984a...c09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Villapaprika.blogg.no

Anonymkode: c3bda...dd3

Skrevet

Har virkelig ikke lyst til å møte denne Karma, som alle snakker om ... Hun virker ille hyggelig.

Skrevet

Det uttrykket ligger på topplista over tåpelighet.

Skrevet
59 minutter siden, sug lut skrev:

Det uttrykket ligger på topplista over tåpelighet.

Det kan være noe i det. Folk som er flinke til å stille opp for andre og generelt oppfører seg bra får ofte mer velvilje og hjelp den dagen de selv trenger det. Mennesker som aldri gidder stille opp er er man ofte ikke så velge på  være greie mot heller, men det er jo ikke akkurat sånn uttrykket pleier å bli brukt.

Anonymkode: 40747...4e0

Skrevet

Vi kjørte forbi en politikontroll en dag. Rundt svingen møtte vi en hissigpropp i aaaalt for høyt tempo. Aner ikke hvorfor, men mannen blinket på ham for å varsle (han burde selvfølgelig bare latt idioten kjøre). Mannen bak rattet trodde sikkert mannen min prøvde å irettesette ham, og svarte med å rekke finger. Lappen røk sekunder etterpå😁 Håper han enten lærte eller fortsatt er fotgjenger. 

Anonymkode: 4c4ab...435

Skrevet

Min svigerinne har alltid følt seg bedre enn meg og min mann.Alt har vært bedre etter hennes syn,ekteskapet hennes,jobben,inntekt og ikke minst barna som kunne mer,var flinkere i idrett og kom selvfølgelig til å komme mye lengre enn mine barn noen gang ville gjøre. At hun har ment dette har hun sagt klart i fra, og hun har i alle år kommentert alt i en negativ tone.

Men Karma er en snodig ting:i løpet av året har hun oppdaget at mannen har hatt et forhold til en annen kvinne.Denne damen er ikke en stor skjønnhet,så det er jo tydelig at mannen har falt for personligheten hennes og ikke utseende. Min svigerinne er pen å se på,men nok ikke det dypeste mennesket.Det ser i hvertfall ut som at mannen nå er på tur ut og videre inn til denne damen.

Den eldste datteren på 17,kom hjem for tre uker siden og fortalte at hun var gravid og derfor hadde hoppet av videregående.Hun har allerede bestemt seg for at det er mye hjelp å få igjennom NAV,så da trenger hun ikke mer utdanning.

Sønnen på 14 sitter oppe hele natten og spiller data,har stort fravær på skolen og vekker stor bekymring for lærerene.Mens den yngste sønnen er en skikkelig bølle som mobber og slår,og som er nabolagets store samtaleemne.

Kan jeg ærlig si at jeg er lei meg på hennes vegne?Tror nok ikke det....

Anonymkode: a1a7e...4eb

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min svigerinne har alltid følt seg bedre enn meg og min mann.Alt har vært bedre etter hennes syn,ekteskapet hennes,jobben,inntekt og ikke minst barna som kunne mer,var flinkere i idrett og kom selvfølgelig til å komme mye lengre enn mine barn noen gang ville gjøre. At hun har ment dette har hun sagt klart i fra, og hun har i alle år kommentert alt i en negativ tone.

Men Karma er en snodig ting:i løpet av året har hun oppdaget at mannen har hatt et forhold til en annen kvinne.Denne damen er ikke en stor skjønnhet,så det er jo tydelig at mannen har falt for personligheten hennes og ikke utseende. Min svigerinne er pen å se på,men nok ikke det dypeste mennesket.Det ser i hvertfall ut som at mannen nå er på tur ut og videre inn til denne damen.

Den eldste datteren på 17,kom hjem for tre uker siden og fortalte at hun var gravid og derfor hadde hoppet av videregående.Hun har allerede bestemt seg for at det er mye hjelp å få igjennom NAV,så da trenger hun ikke mer utdanning.

Sønnen på 14 sitter oppe hele natten og spiller data,har stort fravær på skolen og vekker stor bekymring for lærerene.Mens den yngste sønnen er en skikkelig bølle som mobber og slår,og som er nabolagets store samtaleemne.

Bør vel heller være lei deg på barna sine vegne...

Anonymkode: 3fa40...8eb

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den historien er jo trist. Skjønner hva du mener, men hun må jo være forstyrret på ett eller annet plan? Stakkars barna oppe i dette. 

Anonymkode: 4c4ab...435

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...