Gå til innhold

Masse små kuler på halsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten på 5 har vært ganske så syk en stund nå.  Han begynte med fem dager med høy feber og fikk så hoste og null matlyst.  

Han har rast ned i vekt,  og er blitt kjempe tynn. Han er jo så klart også veldig slapp. 

Nå sliter vi mest med at han er så slapp.  Prøvde å dra i barnehagen på tirsdag,  men vi måtte hente han for han var så sliten. 

Han har vært to ganger hos legen,  der har han tatt crp og prøver fra halsen og alt er bra på prøvene.  

I dag oppdaget jeg mange små,  og noen større kuler på begge sidene av halsen.  

Ville dere gått til legen pga det?  

Anonymkode: c067d...afc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja så absolutt!! Bestill time i morgen. Om ikke annet for å avkrefte at det er noe alvorlig 

Anonymkode: 5f500...ba3

Skrevet

Ja, det ville jeg! I morgen!

Anonymkode: 8e05c...3e6

Skrevet

Helt sikkert hovne lymfekjertler. Helt normalt å få når man er syk. Min sønn har alltid hovne lymfekjertler på halsen når han er syk, er som du sier kuler i forskjellige størrelser. Men er du bekymret kan du ringe legen imorgen å høre

Anonymkode: adc6b...bd4

Skrevet

Jenta vår på 5 år har hatt endel kuler på halsen i flere år. De blir større mer hovne når hun er forkjøla. Jeg var kjemperedd, men det er bare lymfeknuter sa legen. De er der alltid. Han sa at vi voksne har det også, men at det syns bedre på barn. Ikke ta på dem , da de blir vondere 

Anonymkode: d18b5...875

Skrevet

Det skal selvfølgelig sjekkes ut! 

Anonymkode: e39ac...14d

Skrevet

Slike kuler skal alltid sjekkes ut.

Sannsynligheten for at alt er bra er stor, men sjekk likevel!

God bedring 😊

Anonymkode: 30e88...00f

Skrevet

Gå til legen! Har han blitt sjekket for kyssesyken? Det sitter i lenge, og man kan bli skikkelig tom for energi. 

Anonymkode: 3ad2c...146

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...