Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Sliter sånn med skuldre og nakke for tiden. Ønsker meg en fyldig men veldig myk pute. Ikke sånn at den deler seg på midten og fyllet flytter seg til sidene og jeg blir liggende på madrassen. Bør ikke værr så høy. Helst ikke dun, men er det eneste mulighet går jeg selvsagt for det Anonymkode: 45301...7d0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Sliter mye med smerter i kroppen, og har ofte våknet med stiv nakke og hodepine. I fjor sommer var jeg endelig lur nok til å kjøpe meg en ordentlig tempurpute, og det har virkelig gjort en stor forskjell for meg. Var i en Tempur-butikk og prøvde litt ulike typer, og fant en med akkurat passe fasthet. De finnes i mange varianter, både mtp fasthet og størrelse. Er superfornøyd! Må ha med meg puta mi uansett hvor vi skal overnatte nå Anbefales! Anonymkode: 94430...ba8
amandine Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Jeg signerer den. Har tempur jeg også. Og en i lateks fra jysk av alle ting. Den er også helt nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå