Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Hei. Har pga kutt i stillinger på abeidssted i kommunen blitt omplassert i ny jobb. Jobber 80 %. Pga helsemessige årsaker, to revmatiske diagnoser, er det arbeidsutprøving med permisjon fra tidligere stilling. Er på utprøving i en barnehage med mange timers utetid i fukt og kulde,tunge løft.. Trigger sykdommen min og jeg blir verre. Noen som har erfaring med oppfølging under utprøving? Har problemer med å klare 80%stilling..føler jeg bruker all energi på arbeid,og er utmattet av konstante smerter. Har tre barn hjemme. Ruin å få redusert stilling når en har deltid fra før.. Anonymkode: bcda7...a38
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hei. Har pga kutt i stillinger på abeidssted i kommunen blitt omplassert i ny jobb. Jobber 80 %. Pga helsemessige årsaker, to revmatiske diagnoser, er det arbeidsutprøving med permisjon fra tidligere stilling. Er på utprøving i en barnehage med mange timers utetid i fukt og kulde,tunge løft.. Trigger sykdommen min og jeg blir verre. Noen som har erfaring med oppfølging under utprøving? Har problemer med å klare 80%stilling..føler jeg bruker all energi på arbeid,og er utmattet av konstante smerter. Har tre barn hjemme. Ruin å få redusert stilling når en har deltid fra før.. Anonymkode: bcda7...a38 Hva jobbet du med før du ble plassert i barnehage? Anonymkode: 6a769...6b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå