Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Blir det aldri tomt for halvdårlige amatører som det aldri blir noe av? Anonymkode: ca770...7a3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Ser aldri på. Svigermor derimot... Anonymkode: 73198...453
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Ser aldri på det, har aldri sett noe særlig på noen av de programmene. Det jeg har sett holder, synes de er dødskjedelige, idol er like ille Anonymkode: c985c...c68
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 Nå synes jeg det er litt for mye. Har tidligere fulgt med, og har ingenting i mot å se på det dersom andre vil se det. Men om jeg er alene hjemme, så skrur jeg glatt over på noe annet mer spennende program. Anonymkode: 6b4c9...0b9
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 Det faktisk The voice denne gang, sist gang jeg så noe slik tror jeg er 10 år siden. Men nå sitter jeg mye med puppen ute (en liten som vil ammes hele tiden). Og med det programmet så trenger jeg ikke glo på skjermen for å følge med 😊 Anonymkode: 9ef80...0a9
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #6 Skrevet 30. august 2017 De hadde selvfølgelig ikke laget programmene om de ikke hadde seertall til å tjene penger på det. Døtrene mine på 8 og 10 år har det gjerne på, og svigermor da, hun ser på allverdens reality og gleder seg til skal vi danse Anonymkode: fb1cf...0ea
Yellow Brick Road Skrevet 30. august 2017 #8 Skrevet 30. august 2017 Selvfølgelig ser folk på, hvis ikke hadde ikke programmene blitt lagd. Jeg ser på The Voice, synes at det er god underholdning fram til blind-audition er over. Etter det ser jeg mest på fordi jeg er nysgjerrig på hvem som kommer til å vinne, og kanskje av gammel vane. Synes det er helt grei underholdning og deilig å slappe av med på fredagskvelden, og selv om alle vet at det ikke er så mange av dem som blir store artister i framtiden, så er det faktisk en god del som er ganske flinke og fine å høre på. Og jeg skal stikke hodet ut av skapet og innrømme at jeg ser på "Skal vi danse" også. Norske talenter ser jeg ikke på, liker ikke konseptet og synes at det er helt umulig å sette forskjellige typer "kunst" opp mot hverandre på den måten.
Himmel og hav Skrevet 30. august 2017 #9 Skrevet 30. august 2017 Ser ikke på, har aldri sett på og tviler på at jeg kommer til å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #10 Skrevet 30. august 2017 Ser på norske talenter, har en datter som danser, og nesten hvert år, er noen hun kjenner, og har danset, eller danser med. Ser litt på the voice, synes det er mange flinke der, hadde en venninne som var med og. Ellers så ser jeg veldig mye dokumentarer, leser mye, og lærer meg 2 nye språk. Det er ikke bare dumme mennesker som ser på dette. Anonymkode: 4a2a8...cce
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #11 Skrevet 30. august 2017 Nei, overhodet ikke! Er dritt lei samme greien på TV 2; The voice, Idol, X factor, norske talente, Thomas og Harald....ja, hele greia😐 Anonymkode: ddbb0...f62
pifi med tre nurk Skrevet 31. august 2017 #12 Skrevet 31. august 2017 (endret) Aldri sett på noen av de programmene. Endret 31. august 2017 av pifi med tre nurk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå