Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 så da trakk jeg forespørselen tilbake for jeg regner med vedkommende ikke vil være venn med meg? Anonymkode: 2eedb...b3c
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #2 Skrevet 30. august 2017 Det er sikkert en uke siden jeg var på fb. Anonymkode: a6a35...4f0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Det er mange som ønsker å skille mellom arbeidsliv og privatliv og som derfor ikke ønsker kollegaer på sosiale medier. En ærlig sak, det... Anonymkode: 7bc8b...958
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: så da trakk jeg forespørselen tilbake for jeg regner med vedkommende ikke vil være venn med meg? Anonymkode: 2eedb...b3c Det er jo ikke sikkert at kollegaen har sett den da, ikke alle som er på fb hver dag. Eller kanskje det er som du sier, og det er jo lov. Anonymkode: 8dc1b...7fa
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 Åh Gud ikke ta det personlig. Jeg hater at folk er blitt sånn "Åh hun vil ikke være venn med meg på FB!! Hun liker meg ikke/vil ikke være venn med meg/" Lev i det virkelig liv! Anonymkode: 242eb...747
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #6 Skrevet 30. august 2017 Heh... Min mann er inne på Facebook cirka en gang i halvåret, max. Jeg er vanligvis inne hver dag men plutselig har det gått en uke. Er ikke som om det skjer så mye på Facebook. Anonymkode: aa2d1...50b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #7 Skrevet 30. august 2017 Jeg har ikke vært på fb på over to år, så jeg hadde ikke fått med meg en forespørsel uansett. Ellers er det også en del som foretrekker å ikke blande jobb og privatliv. Jeg har hatt noen erfaringer tidligere som har gjort meg mer forsiktig i så måte, så om jeg var på fb så hadde jeg nok tatt noen runder med meg selv om jeg ønsket deg på fb. Det hadde ikke vært noe "mot" deg, men bare et spørsmål om jeg ønsket å blande jobb og privatliv på den måten. Om jeg aksepterte forespørselen ville da komme helt an på hvilken kontakt vi hadde, om vi hadde noe med hverandre utenom jobb å gjøre osv. Jeg hadde ikke likt deg noe mindre selv om jeg ev. hadde valgt å ikke legge deg til. Anonymkode: 5230e...83f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #8 Skrevet 30. august 2017 Jeg er inne på facebook ca 1 gang i uken... Anonymkode: 06619...be7
litekreativtbrukernavn Skrevet 30. august 2017 #9 Skrevet 30. august 2017 Mange jeg liker å snakke med på jobben, men som jeg avslår eller ignorerer fb venneforespørsel på. Bare gidder ikke være fb venn med de, kanskje de ikke er så spennende, eller kanskje de ikke er mennesker jeg ville hatt noe med å gjøre hadde det ikke vært for jobben... Du kan ikke ta fb personlig sånn.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #10 Skrevet 30. august 2017 Jeg har sikkert 25 forespørsler jeg ikke har svart på... bare fordi jeg bare har de jeg faktisk snakker med og omgås jevnlig på fritiden, på facebook. Handler ikke om ikke å like noen eller noen. Anonymkode: ec181...dcf
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #11 Skrevet 30. august 2017 Jeg sendte venneforespørsel til min tante for noen uker siden. Hun er aktiv på facebook, vi treffes jevnlig og har en god tone. Jeg regner med hun bare ikke har sett forespørselen. Man trenger ikke legge så mye i alt. Anonymkode: 27398...7d3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #12 Skrevet 30. august 2017 Egentlig godt å observere at ikke alle bor og lever livet sitt utelukkende på FaceBook. Anonymkode: 0f5f0...c13
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #13 Skrevet 30. august 2017 Facebook er for venner og familie, og LinkedIn er for kollegaer og jobb. Jeg har ingen interesse av å gi kollegaer tilgang til personlige ting. Anonymkode: a0278...06e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #14 Skrevet 30. august 2017 Sikkert meg. Jeg har vel 15 forespørsler, mest fra kollegaer. Jeg bruker FB til å kommunisere med venner og familie. Ikke kollegaer. Har ikke noe med å ikke like noen. Og, ikke alltid jeg får med meg at jeg har forespørsel så kan hende det tar 14 dager før jeg oppdager de. Anonymkode: 5e141...db9
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #15 Skrevet 30. august 2017 1 time siden, litekreativtbrukernavn skrev: Mange jeg liker å snakke med på jobben, men som jeg avslår eller ignorerer fb venneforespørsel på. Bare gidder ikke være fb venn med de, kanskje de ikke er så spennende, eller kanskje de ikke er mennesker jeg ville hatt noe med å gjøre hadde det ikke vært for jobben... Du kan ikke ta fb personlig sånn. Men altså, de grunnene du lister opp går jo direkte på person. Anonymkode: caf15...2e9
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #16 Skrevet 30. august 2017 Du vet at hvis personen får varsel på mail, så får personen melding om at du har sendt venneforespørsel? Anonymkode: 8dc1b...7fa
litekreativtbrukernavn Skrevet 30. august 2017 #17 Skrevet 30. august 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men altså, de grunnene du lister opp går jo direkte på person. Anonymkode: caf15...2e9 Nei, det er jo ikke fordi de er dårlige mennesker -kan ha god kjemi på jobben, men det betyr ikke at jeg vil snakkes på fritiden. Og Facebook er "fritid" for meg. Det må være lov å velge hvem man vil ha noe med å gjøre utenom jobb uten at de går rett i "hva er galt med meg??!"
Mamma_til_2 Skrevet 30. august 2017 #18 Skrevet 30. august 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du vet at hvis personen får varsel på mail, så får personen melding om at du har sendt venneforespørsel? Anonymkode: 8dc1b...7fa Haha den mailen jeg har på Facebook er ikke i bruk lengre så jeg får ikke noen varsler på mail! Dessuten så tror jeg at jeg krysset av for at jeg ikke ville ha mail fra fb.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #19 Skrevet 30. august 2017 27 minutter siden, Mamma_til_2 skrev: Haha den mailen jeg har på Facebook er ikke i bruk lengre så jeg får ikke noen varsler på mail! Dessuten så tror jeg at jeg krysset av for at jeg ikke ville ha mail fra fb. Men er du hi da? Anonymkode: 8dc1b...7fa
Mamma_til_2 Skrevet 31. august 2017 #20 Skrevet 31. august 2017 (endret) 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Endret 31. august 2017 av Mamma_til_2
Mamma_til_2 Skrevet 31. august 2017 #21 Skrevet 31. august 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Men er du hi da? Anonymkode: 8dc1b...7fa Unnskyld nei jeg er ikke det, og jeg så nå at jeg hoppet over at du skrev hvis! Så da leste jeg at du skrev " personen får mail" ikke " hvis personen får mail" Unnskyld 🙈
pifi med tre nurk Skrevet 31. august 2017 #22 Skrevet 31. august 2017 Jeg er ikke venner med noen jeg jobber med på fb. Drt er for private ting med familie og venner. Snapchat evt messengertråder med kollegaer er mye brukt til fjas og tull. Men ikke fb, den vil jeg ha for meg selv. Og det er jeg helt åpen om med kollegaer, de respekterer det ( selv om de kanskje ler bak ryggen min 🤣)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå