Camiraz Skrevet 30. august 2017 #1 Skrevet 30. august 2017 Jeg har et rotete dilemma, har prøvd å søke rundt etter svar men finner ingen. Så prøver meg her! Jeg har tidligere hatt 4 jobber, og jeg sa opp den største stillingen i sommer (45%) for å søke på studie til høsten. Men jeg kom ikke inn og sitter igjen med 2 deltidsjobber der den ene er kun 24 timer i måneden og den andre er hver 2 helg. Men mitt problem er hvordan finner jeg ut hvor mye jeg kan jobbe (antall timer) før jeg når 50 %, sånn som jeg forstod det måtte antall timer du har jobbet halveres og det regnes som 50 %. Men jeg har hatt så mye variert arbeid, den med 45 % jobbet jeg fast 23 t i uken (23 * 4 * 12 måneder = 1104 t i året). Men så har jeg jobbet 3 helger i måneden på to andre jobber og jobbet rundt 24 timer fast hver måned de siste året (Cirka 280 timer) Jeg prøvde å skape oversikt over antall timer i løpet av de siste 12 månedene og da ble det sånn: 45 % Jobb 1 Fast; Cirka 1104 timer. Jobb 1 Ekstra: Cirka 134 timer. Fast jobb 2: Cirka 280 timer. Jobb 3: Cirka 84 timer. Jobb 4: Cirka 327 timer. Kan noen hjelpe meg å regne ut hvor mye timer jeg kan jobbe per meldekort før jeg når 50 %.
Camiraz Skrevet 30. august 2017 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2017 NB! Dette gjelder om å søke dagpenger hos NAV! Glemte å skrive det.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #3 Skrevet 30. august 2017 Er det noen mulighet for at du kan få tilbake den jobben du sa opp da? Evnt øke stillingen på de to andre jobbene? Jeg hadde heller gått for det enn å få av nav. Dagpengesatsen er mye lavere en ordinær lønn. Og søker du neste år å sier du IKKE opp jobben FØR du har fått skoleplass. Anonymkode: 06cc1...d77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå