Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #1 Skrevet 29. august 2017 Er det vanlig at de som planlegger selvmord og er samvittighetsfulle av natur, brått blir opptatt av å bli gjeldsfrie raskt? Anonymkode: f0aef...d32
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #2 Skrevet 29. august 2017 Ring heller et av disse hjelpetelefonene: https://psykiskhelse.no/hjelpetelefoner-og-nettsteder Anonymkode: 1cee9...40b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ring heller et av disse hjelpetelefonene: https://psykiskhelse.no/hjelpetelefoner-og-nettsteder Anonymkode: 1cee9...40b Disse telefonene er jo for dem som selv har selvmordstanker. I tilfellet jeg tenker på, så er det allerede en historikk med tidligere forsøk, og det finnes ikke hjelp å få i forkant så lenge den det gjelder ikke ønsker det selv. Anonymkode: f0aef...d32
soleia Skrevet 30. august 2017 #4 Skrevet 30. august 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Disse telefonene er jo for dem som selv har selvmordstanker. I tilfellet jeg tenker på, så er det allerede en historikk med tidligere forsøk, og det finnes ikke hjelp å få i forkant så lenge den det gjelder ikke ønsker det selv. Anonymkode: f0aef...d32 Var nokon gode linkar der, som du kan kontakte for å få råd. Er det mogleg for deg å spørje den det gjeld direkte?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #5 Skrevet 30. august 2017 Manglende fremtidsplaner hørte jeg fra en psykolog via jobben. Anonymkode: c5ff3...c5f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2017 #6 Skrevet 30. august 2017 I de tilfellene jeg har vært bort, så¨var det mangel på å se framover, ingen planer fram i tid lengre. Og en målbevissthet og plutselig noe som virket som en indre ro, og at personen ble bedre/hadde funnet ut av ting. Og så ble de borte. Anonymkode: b0abc...18f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå