Gå til innhold

Storebror sa "da låser pappa deg inne"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treåringen hadde et "anfall" hvor han slo søsken, kastet ting og prøvde å bite meg. Prøvde å roe ned, snakket rolig mens jeg holdt ham på fanget. Han fortsatte like viltert og jeg spurte ham om han ville roe seg her eller om vi skulle ta en tur ned på rommet (sammen). Da sier storebror at mamma skal låse ham inne. Spør hvorfor han sier slikt og han svarer da at pappa pleier å gjøre det. Altså, hva?! Svarer at nei, ingen skal låses inne, men vi går inn der så ikke han forstyrrer dere. Spurte mannen da han kom hjem om han hadde låst inne barna på rommene sine noen gang og det hadde han visst. Ca sitat: Det er eneste måten de lærer på! Det skal være kjipt og de skal kjenne på slik oppførsel. Kjente hjertet hoppet over noen hakk, pulsen steg og sinnet tok meg. Hva driver han med? Hvordan ta tak i dette? Har lyst å hive ham ut! Ikke bare for dette, men også andre ting han har gjort mot meg og barna.

Anonymkode: bf72f...7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere forsøke å gå et foreldreveiledningskurs eller noe sånt? Jeg ville i så fall fått mannen med på det før du ev. kaster ham ut. Større sjanse for at han blir med på noe slikt om dere begge går. Da vil han forhåpentligvis også ha lært litt hvis dere går fra hverandre og han skal ha samvær med barna.

Dette er hvis han ikke har vært voldelig mot deg og barna, da bør du bare komme deg unna for å beskytte barna. Gjerne samle noe bevis om du kan.

Anonymkode: 71a71...195

Skrevet

Hans innfallsvinkel til det der er direkte skadelig. Familievernkontoret asap! 

Anonymkode: 92d90...1b7

Skrevet

Enig, kom dere på fmvk. Det er viktig med dokumentasjon 

Anonymkode: 01289...aca

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis mannen min hadde gjort dette! Han hadde i allefall ALDRI fått gjort dette flere ganger. Bekymringsverdig. Jeg har ikke ord.

Anonymkode: 70d44...11f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...