Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #1 Skrevet 29. august 2017 Her er det venninna mi som skriver til meg på messenger hele tida. Hvis jeg ikke svarer kan hun bli sur. Blir snart gal! Svarer veldig kort og bryr meg ikke om at hun blir sur men haff. En annen som irriterer meg er mannen. Han klarer aldri å rydde noe på plass etter seg 😖 Anonymkode: 28826...4f3
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #2 Skrevet 29. august 2017 Alt egentlig, gravid og veldig irritert denne gangen!! Anonymkode: d2514...eee
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 jobben min. blææææ Anonymkode: 0752f...011
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #4 Skrevet 29. august 2017 At jentungen blir et troll når hun skal gjøre lekser . Anonymkode: 7bc45...5f0
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #5 Skrevet 29. august 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alt egentlig, gravid og veldig irritert denne gangen!! Anonymkode: d2514...eee Samme her. Det er helt forferdelig og synes synd på de rundt meg 😳 Anonymkode: 0fb46...7b2
MammaSom17 Skrevet 29. august 2017 #6 Skrevet 29. august 2017 (endret) Lei av graviditeten, og at i ikke kan bevege me like bra som før pga bekkenet må ta de ma ro hæle tia og de e så irriterende!!!!! Endret 29. august 2017 av MammaSom17
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #8 Skrevet 29. august 2017 Unger som spør om godteri når de er på besøk. Eller is. Eller spør om barna mine kan spør meg om å få goderi. Eller is. Satan! Oppdra ungene deres før dere sender de ut i verden. Anonymkode: 3a62f...9a7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #9 Skrevet 29. august 2017 Skulle hente sønnen min tidlig i dag pga småen skulle til legen,å når jeg henter han er buksen full i gjørme! Skal barna grise ute i vann og gjørme så må de voksne hvertfall kreve at barna har på seg regnbukse. Det var uansett ganske vått ute så hadde gjort noe om han brukte regnbukse. Var så godt som lovet en lærlingplass å nå har hun trekt seg å skylder på økonomien.Kjempe gøy nå når alle andre allerede har tatt inn lærlinger! Har søkt om sosialhjelp for snart en måned siden å har fortsatt ikke fått svar! Å husleien som skal være inne til 1.september :S Ikke gøy å be husverten om å betale litt senare. Sønnen min går på SFO å har enda ikke fått noe regning å får ikke svar av de når den kommer! Vanskelig å planlegge å legge av penger til den da. Anonymkode: cb76e...e5a
Hjertefru Skrevet 29. august 2017 #10 Skrevet 29. august 2017 At de i barnehagen ikke gidder å ta gummistøvlene ut av juniors regndress og når jeg skal gjøre det ved henting henger det alltid noen andres støvler på plassen hans på stativet. Stativet er heller ikke skikkelig merka. I dag ga jeg opp og lot støvlene henge i dressen.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #11 Skrevet 29. august 2017 Irriterer meg over alt mannen sier og gjør🙈 Også irriterer jeg meg over en bekjent som tror vi er bestevenninner og ringer hele jævla tida!!😡 Jeg er ikke 14 år og har et hav av tid.. Anonymkode: 3f75c...2f4
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #12 Skrevet 29. august 2017 Jobben og en person i nær "familie" som ikke klarer å oppføre seg. Anonymkode: 70267...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå