Gå til innhold

Hva irriterer deg om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det venninna mi som skriver til meg på messenger hele tida. Hvis jeg ikke svarer kan hun bli sur. Blir snart gal! Svarer veldig kort og bryr meg ikke om at hun blir sur men haff.

En annen som irriterer meg er mannen. Han klarer aldri å rydde noe på plass etter seg 😖

Anonymkode: 28826...4f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt egentlig, gravid og veldig irritert denne gangen!! 

Anonymkode: d2514...eee

Skrevet

jobben min. blææææ

Anonymkode: 0752f...011

Skrevet

At  jentungen blir et troll når hun skal gjøre lekser . 

Anonymkode: 7bc45...5f0

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alt egentlig, gravid og veldig irritert denne gangen!! 

Anonymkode: d2514...eee

Samme her. Det er helt forferdelig og synes synd på de rundt meg 😳

Anonymkode: 0fb46...7b2

Skrevet (endret)

Lei av graviditeten, og at i ikke kan bevege me like bra som før pga bekkenet:sur: må ta de ma ro hæle tia og de e så irriterende!!!!!

Endret av MammaSom17
Skrevet

4åringen som skal teste greeeenseeeeer! 

Skrevet

Unger som spør om godteri når de er på besøk. Eller is. 

Eller spør om barna mine kan spør meg om å få goderi. Eller is.

Satan! Oppdra ungene deres før dere sender de ut i verden. 

Anonymkode: 3a62f...9a7

Skrevet

Skulle hente sønnen min tidlig i dag pga småen skulle til legen,å når jeg henter han er buksen full i gjørme! Skal barna grise ute i vann og gjørme så må de voksne hvertfall kreve at barna har på seg regnbukse. Det var uansett ganske vått ute så hadde gjort noe om han brukte regnbukse.

Var så godt som lovet en lærlingplass å nå har hun trekt seg å skylder på økonomien.Kjempe gøy nå når alle andre allerede har tatt inn lærlinger! 

Har søkt om sosialhjelp for snart en måned siden å har fortsatt ikke fått svar! Å husleien som skal være inne til 1.september :S Ikke gøy å be husverten om å betale litt senare.

Sønnen min går på SFO å har enda ikke fått noe regning å får ikke svar av de når den kommer! Vanskelig å planlegge å legge av penger til den da.

Anonymkode: cb76e...e5a

Skrevet

At de i barnehagen ikke gidder å ta gummistøvlene ut av juniors regndress og når jeg skal gjøre det ved henting henger det alltid noen andres støvler på plassen hans på stativet. Stativet er heller ikke skikkelig merka. I dag ga jeg opp og lot støvlene henge i dressen. 

Skrevet

Irriterer meg over alt mannen sier og gjør🙈

Også irriterer jeg meg over en bekjent som tror vi er bestevenninner og ringer hele jævla tida!!😡 Jeg er ikke 14 år og har et hav av tid.. 

Anonymkode: 3f75c...2f4

Skrevet

Jobben og en person i nær "familie" som ikke klarer å oppføre seg.

Anonymkode: 70267...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...