Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #1 Skrevet 29. august 2017 Hva har du gjort tidligere i dag og hva skal du i kveld? Jobb her på dagen. Veldig hektisk. Akkurat rydda etter middag. Snart kjøre minsten på fotballkamp. Blir nok jobb i kveld. Anonymkode: eaff4...7d0
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #2 Skrevet 29. august 2017 Slappet av på sofaen hele dagen. Nå ser jeg på at sønnen min leker med duplo. Etterpå skal vi legge oss. Anonymkode: 4393d...4f4
beef sister Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 I dag har jeg sovet, hatt migreneanfall og sovet. Nå halvsover jeg og tenker at jeg skal halvsove frem til i morgen tidlig, med muligens et lite avbrudd for å spise litt.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #4 Skrevet 29. august 2017 Har vært på jobb i formiddag. Slappet litt av før jeg dro og så på og kjøpte en barnevogn. Har surfet litt på nettet, og varmet opp middagsrester til meg selv. Guttungen hadde spist borte, og mannen og minsten er borte. Har ingen planer for ettermiddagen og kvelden, tenker å legge meg forholdsvis tidlig, forhåpentligvis før 22. Anonymkode: 934bc...3ae
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #5 Skrevet 29. august 2017 Har vært i begravelse i dag. Nå har barnet en venn på besøk, de sitter og skravler. Jeg er helt tom nå, så når barnet er i seng skal jeg ingenting, kanskje se på en film eller serie. Anonymkode: 815f2...ff4
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #6 Skrevet 29. august 2017 Vært hjemme med sykt barn, bare rolig inne. Spist middag og slapper av med barne-tv nå Anonymkode: 1cfc6...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå