Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Er i bleieslutt med 3 åringen. Han klarer seg ganske bra hjemme, men kan ha opptil 2-3 uhell i barnehagen. Bør vi da ta på han bleie igjen eller håpe at det snart blir bedre i barnehagen også? Anonymkode: 33b4b...65c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Hvis han har så mange uhell i barnehagen et ham ikke helt klar enda. Hadde tatt på han bleie i barnehagen og fortsatt å øve hjemme litt til, er nok ikke lenge igjen. Ja barnehagen skal følge opp bleieavvenning, og uhell vil da forekomme. Men 2-3 uhell hver dag tar mye ressurser. Samt at det ikke kan være spesielt moro for gutten. Anonymkode: b9cb3...8b6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #3 Skrevet 29. august 2017 Men er så redd for at dersom vi begynner med bleie igjen i barnehagen at det vil gå ut over det gode resultatet hjemme. Erfaringer? Anonymkode: 33b4b...65c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #4 Skrevet 29. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men er så redd for at dersom vi begynner med bleie igjen i barnehagen at det vil gå ut over det gode resultatet hjemme. Erfaringer? Anonymkode: 33b4b...65c Jeg har kun motsatt erfaring. At det å presse på og fortsette med et barn som ikke er klar er det som gjør at alle de gode resultater forsvant. Vi prøvde igjen senere og da gikk det mye lettere. Anonymkode: b9cb3...8b6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #5 Skrevet 29. august 2017 Jeg ville tatt en samtale med barnehagen for å høre hva de mener og hva slags erfaringer de har. De har nok hatt lignende situasjoner tidligere. Anonymkode: 1780b...c55
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #6 Skrevet 29. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville tatt en samtale med barnehagen for å høre hva de mener og hva slags erfaringer de har. De har nok hatt lignende situasjoner tidligere. Anonymkode: 1780b...c55 Takk for tips 👍 Anonymkode: 33b4b...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå