Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 En kompis av eg fikk sitt 3. barn for 2 mnd. siden. Vil absolutt ikke ha flere, så det vart sendt inn søknad om sterilisering. Fikk avslag i dag. Er det vanlig da? Eller må man gjøre slikt privat? Anonymkode: 19f4b...588
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Har jeg aldri hørt om. Min mann fikk uten problemer, og han har bare ett barn. Kanskje kompisen din er for ung? Anonymkode: ddf49...ba2
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 Hvor gammel er han? Om han er under 25 år får han ikke sterilisert seg fordi sjansen er såpass stor for at han vil endre mening senere i livet. De sterilierer kvinner under 25 år bare om det er fare for livet om de skulle bli gravid igjen, men menn tror jeg ikke de steriliserer under 25 år i det hele tatt. Anonymkode: f8af3...d40
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 Mange offentlige sykehus tilbyr det ikke lenger, de har nok med andre operasjoner. Ta kontakt med Volvat? Anonymkode: 2cccf...4f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå