Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Jeg har vært her i mange, mange år. Nå har det imidlertid blitt så få brukere igjen. Det begynner å dø ut her. Trist, jeg har virkelig elsket dette forumet. Jeg har prøvd Kvinneguiden i noen uker nå. Der får man svar med en gang, og man får som regel mange svar. Men så er jeg ikke helt komfortabel med at det er så mange menn der. Det er sikkert et ok forum til enkelte ting, men så er det andre ting igjen som jeg liker å kunne diskutere med andre kvinner uten at menn hele tiden skal blande seg. Så - hvor er det best å være, nå som dette forumet nesten har dødd ut? Anonymkode: 097a2...d9c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Trist ja! Vet ikke om noen alternativ Anonymkode: cee8c...922
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 Her er fortsatt mange brukere. Men de som konsekvent skriver med nick er blitt mobbet og hakket på så mye og så systematisk at du ser de er i ferd med å forsvinne. Anonymkode: fddcf...6ee
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 Det pleier alltid å ta seg litt opp mot høsten. Bare vært tålmodig og vent på litt mørkere tider. Anonymkode: 05336...54c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #5 Skrevet 28. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det pleier alltid å ta seg litt opp mot høsten. Bare vært tålmodig og vent på litt mørkere tider. Anonymkode: 05336...54c Jeg er nå ikke så sikker på det, for så dødt som det har vært her de siste månedene, så dødt har det vel ikke vært før? Ikke som jeg kan huske i hvert fall. Det har jo aldri tatt seg opp igjen etter den siste omleggingen Anonymkode: 21709...7e4
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #6 Skrevet 28. august 2017 Det lurer jeg også på. Gjerne internasjonale sider også😃 Anonymkode: 47e2e...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå