Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Skulle kjøpe navigare, men en venninne sa det var dårlige greier? Tips til gode regnsklær? Bør det være fleece inni? Anonymkode: 0024a...405
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Nei, ikke fleece inni, blir de våte tar det jo to dager å tørke dem og det blir lett "sur vottelukt" inni. Mine på småskolen har allværsbukse og allværsjakke. Veldig fornøyd med denne buksa https://www.xxl.no/helly-hansen-shelter-pant-skallbukse-barn/p/1048453_1_style?gclid=EAIaIQobChMIyJGbiO351QIVBs-yCh32jAVmEAQYAyABEgKVOfD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CPX6rIzt-dUCFVDbGAod0AUNDg I tillegg har 3.klassingen en allværsjakke fra HH kjøpt på Obs! og 5.klassingen en allværsbukse kjøpt på Stormberg. Anonymkode: eeb31...852
Førstemann Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 Min 7-klassing har Navigare, og vi har vært kjempefornøyd med det hun har!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 Vi har vært veldig fornøyd med både Navigare og Stormberg. Men på skolen bruker de fleste skalljakke/allværsjakke, dropp "oljehyra". Anonymkode: 24d99...fd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå