Gå til innhold

Regntøy til skolebarn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kjøpe navigare, men en venninne sa det var dårlige greier? Tips til gode regnsklær? Bør det være fleece inni?

Anonymkode: 0024a...405

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke fleece inni, blir de våte tar det jo to dager å tørke dem og det blir lett "sur vottelukt" inni.

Mine på småskolen har allværsbukse og allværsjakke.

Veldig fornøyd med denne buksa

https://www.xxl.no/helly-hansen-shelter-pant-skallbukse-barn/p/1048453_1_style?gclid=EAIaIQobChMIyJGbiO351QIVBs-yCh32jAVmEAQYAyABEgKVOfD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CPX6rIzt-dUCFVDbGAod0AUNDg

I tillegg har 3.klassingen en allværsjakke fra HH kjøpt på Obs! og 5.klassingen en allværsbukse kjøpt på Stormberg.

Anonymkode: eeb31...852

Skrevet

Min 7-klassing har Navigare, og vi har vært kjempefornøyd med det hun har!

Skrevet

Vi har vært veldig fornøyd med både Navigare og Stormberg. Men på skolen bruker de fleste skalljakke/allværsjakke, dropp "oljehyra".

Anonymkode: 24d99...fd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...