Gå til innhold

Så typisk! Ang operasjon...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ventet lenge på denne operasjonen, og i dag dumpet infoen ned i postkassa. Jeg skal opereres på fredag neste uke. I brevet sto også navn på kirurgen, og jeg var så dum at jeg googlet navnet hans. Det viser seg at han for noe år siden gjorde en kjempetabbe som nesten kostet en pasient livet. Han fikk en begrensning i lisensen, og klinikken han drev ble lagt ned. 

Nå er jeg selvfølgelig dritnervøs, og vil helst avlyse hele greia. Hva tenker dere? Hva ville dere gjort?

Anonymkode: d093a...6fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hvilken operasjon det er. Om du skal få en ny nyre for å slippe dialyse ville jeg beholdt timen. Om du derimot skal fiks puppene eller nesa av kosmetiske årsaker ville jeg droppet det.

Anonymkode: 80422...fbc

Skrevet

Jeg regner med denne legen er ekstra påpasselig og nøye for å ikke få enda en prikk på rullebladet sitt og miste lisensen....

Anonymkode: 47815...247

Skrevet

Alke leger gjør feil. Ikke alle blir tatt for det. Tror jeg ville tatt det helt med ro. Men når det er sagt, så jobber jeg på en operasjonsavdeling. Har en lang liste kirurger som ikke hadde fått lov å operere meg...  ikke fordi de gjør livsfarlige feil, men fordi de ikke er så veldig flinke. 

Anonymkode: 6c1cf...7b8

Skrevet

Før jeg selv ble utsatt for en stor tabbe så hadde jeg gjennomført, i etterpåklokskapens navn: ALDRI!!!!!!!!!! 

Holdt på å koste meg livet også. Var som å leve i en skrekkfilm av tortur. Et levende mareritt. 

Men, skal du operere en fettkul e.l hadde jeg muligens gjort det, men ikke noe annet enn helt overfladiske enkle inngrep, kanskje. 

Skrevet
30 minutter siden, Twintipp skrev:

Før jeg selv ble utsatt for en stor tabbe så hadde jeg gjennomført, i etterpåklokskapens navn: ALDRI!!!!!!!!!! 

Holdt på å koste meg livet også. Var som å leve i en skrekkfilm av tortur. Et levende mareritt. 

Men, skal du operere en fettkul e.l hadde jeg muligens gjort det, men ikke noe annet enn helt overfladiske enkle inngrep, kanskje. 

Hva slags operasjon var det du fikk utført?

Anonymkode: 9b995...ed7

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags operasjon var det du fikk utført?

Anonymkode: 9b995...ed7

Galleblæreoperasjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...