Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Jeg har ventet lenge på denne operasjonen, og i dag dumpet infoen ned i postkassa. Jeg skal opereres på fredag neste uke. I brevet sto også navn på kirurgen, og jeg var så dum at jeg googlet navnet hans. Det viser seg at han for noe år siden gjorde en kjempetabbe som nesten kostet en pasient livet. Han fikk en begrensning i lisensen, og klinikken han drev ble lagt ned. Nå er jeg selvfølgelig dritnervøs, og vil helst avlyse hele greia. Hva tenker dere? Hva ville dere gjort? Anonymkode: d093a...6fd
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Det kommer helt an på hvilken operasjon det er. Om du skal få en ny nyre for å slippe dialyse ville jeg beholdt timen. Om du derimot skal fiks puppene eller nesa av kosmetiske årsaker ville jeg droppet det. Anonymkode: 80422...fbc
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 Jeg regner med denne legen er ekstra påpasselig og nøye for å ikke få enda en prikk på rullebladet sitt og miste lisensen.... Anonymkode: 47815...247
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 Alke leger gjør feil. Ikke alle blir tatt for det. Tror jeg ville tatt det helt med ro. Men når det er sagt, så jobber jeg på en operasjonsavdeling. Har en lang liste kirurger som ikke hadde fått lov å operere meg... ikke fordi de gjør livsfarlige feil, men fordi de ikke er så veldig flinke. Anonymkode: 6c1cf...7b8
Twintipp Skrevet 28. august 2017 #5 Skrevet 28. august 2017 Før jeg selv ble utsatt for en stor tabbe så hadde jeg gjennomført, i etterpåklokskapens navn: ALDRI!!!!!!!!!! Holdt på å koste meg livet også. Var som å leve i en skrekkfilm av tortur. Et levende mareritt. Men, skal du operere en fettkul e.l hadde jeg muligens gjort det, men ikke noe annet enn helt overfladiske enkle inngrep, kanskje.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #6 Skrevet 28. august 2017 30 minutter siden, Twintipp skrev: Før jeg selv ble utsatt for en stor tabbe så hadde jeg gjennomført, i etterpåklokskapens navn: ALDRI!!!!!!!!!! Holdt på å koste meg livet også. Var som å leve i en skrekkfilm av tortur. Et levende mareritt. Men, skal du operere en fettkul e.l hadde jeg muligens gjort det, men ikke noe annet enn helt overfladiske enkle inngrep, kanskje. Hva slags operasjon var det du fikk utført? Anonymkode: 9b995...ed7
Twintipp Skrevet 28. august 2017 #7 Skrevet 28. august 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva slags operasjon var det du fikk utført? Anonymkode: 9b995...ed7 Galleblæreoperasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå