Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Jeg har tenkt å lage smoothie for første gang der jeg skal bruke frossen jordbær,eple,banan og 1dl appelsinjuice. Kan jeg bytte ut appelsinjuice med Zeroh peach & Nectarine saft? Vil helst unngå å bruke juice i. Anonymkode: 4d470...0d2
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Det fine med smoothie er at du kan putte i akkurat det du vil, bare smak deg frem til ting du liker. Jeg bruker ofte blåbærsaft i smoothie. Anonymkode: 38e4a...84e
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 har så dårlige erfaringer når jeg skal finne ut sånne ting på egenhånd hehe..Bare derfor jeg lurte på om peach saften ble god sammen med resten av det som skal i smoothien. Anonymkode: 4d470...0d2
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: har så dårlige erfaringer når jeg skal finne ut sånne ting på egenhånd hehe..Bare derfor jeg lurte på om peach saften ble god sammen med resten av det som skal i smoothien. Anonymkode: 4d470...0d2 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: har så dårlige erfaringer når jeg skal finne ut sånne ting på egenhånd hehe..Bare derfor jeg lurte på om peach saften ble god sammen med resten av det som skal i smoothien. Anonymkode: 4d470...0d2 Jeg personlig synes ikke zeroh eller fun light blir godt i smoothie, de har så syntetisk smak. Men smak og behag er jo forskjellig. Som sagt bruker jeg sukkerfri saft eller saft med mindre sukker i smoothie, men da blåbærsaft, husholdningssaft e.l. som også er laget av frukt og bær, ikke de kjemisk fremstilte smakene, de synes jeg ikke er gode. Anonymkode: 38e4a...84e
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #5 Skrevet 28. august 2017 Jeg bruker ofte kesam, yoghurt, og lignende. Skummet melk, melk og vann fungerer også. Men liker bedre konsistensen av kesam og slikt. Anonymkode: e19b8...783
TPK Skrevet 28. august 2017 #6 Skrevet 28. august 2017 Jeg pleier å blande frukten først, og så spe med skummet melk eller vann til den blir passe konsistens.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2017 #7 Skrevet 29. august 2017 Jeg bruker mandelmelk i smoothie. Synes det blir mildere smak enn juice/saftbasert smoothier. Anonymkode: 8ab15...aaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå