Gå til innhold

Langweekend i Trondheim eller Oslo hva hadde dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Tromsø men har ikke vært i Oslo på lenge og lengter til byen. Hadde ikke tenkt annet enn å shoppe, ligge på hotell og egentlig kose meg, men så har jeg en venninne i Trondheim som jeg savner og kunne egentlig tenkt meg en tur dit.  Men hun er relativt opptatt med sin nye jobb og det er visst mye å sette seg inn i så tenker kanskje det er bedre på et annet tidspunkt å reise til henne.

Anonymkode: 96f4f...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vil treffe din venninne, hadde jeg ringt henne å spurt om hun har tid til deg en dag/kveld for å møtes. Det ville vært hoved prioriteringen min for å velge by.

i begge byene kan du slappe av på fine hoteller, og få shoppet. Har du spesielle ønsker for hva du vil shoppe, i forhold til hvilke merker osv?

Du har kanskje allerede vært der, men drar du til Trondheim ville jeg valgt Scandic Nidelven Hotel, flott hotell og alt, men først og fremst fordi de har Norges beste hotellfrokost!! Så om du vil slappe av å kose deg, dra dit og nyyyyt frokosten ved elven!

Ps. Da er du også like ved Solsiden som har alt du trenger for shopping og deilige matopplevelser, men også Solsiden Spa slik at du kan unne deg litt egenpleie.

uansett hva du velger, god tur!

Anonymkode: 5b16b...382

Skrevet

Trondheim er den fineste byen.

Oslo har bedre klima.

Anonymkode: 11119...494

Skrevet

Trondheim, uten tvil. Oslo er skittent og masete, etter mitt syn. Et sted jeg bare drar for å besøke slekta.

Anonymkode: f4984...3e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...