Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #1 Skrevet 28. august 2017 Har utrolig lyst til å bli det, men hvor vanskelig er studiene? Anonymkode: 1e20c...c91
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Fullt overkommelige hvis du prøver litt. Anonymkode: fed9f...702
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 Jeg er Studiene var ikke så vanskelig. Jobben derimot..... Har jobbet mange år i den kommunale barneverntjenesten og jobben sliter meg ut Trusler, trakassering, enormt stor arbeidsmengde, mange sykemeldinger, mye dritt (stor nå i fare for å bli sekundærtraumatisert) osv. Jeg kommer ikke til å slutte, for hjertet mitt ligger hos de barna som trenger hjelp, men på mange måter er det en drittjobb. Anonymkode: 10561...f02
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 Hvor flink er du på skolen sånn generelt? Jeg er ikke superflink på skolen så jeg ser kanskje litt mørkt på det. Hi Anonymkode: 1e20c...c91
Blondzilla Skrevet 28. august 2017 #5 Skrevet 28. august 2017 Studiet er ikke vanskelig, men du må ha gode karakterer for å komme inn. Tror du må ha snitt over fem, ihvertfall i Oslo. Jobben er derimot helt skrekkelig, og jeg kan ikke anbefale noen å jobbe i barnevernstjenesten. Jeg har heldigvis spesped i tillegg, så jeg jobber nå som spesialpedagog.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #6 Skrevet 28. august 2017 1 time siden, Blondzilla skrev: Studiet er ikke vanskelig, men du må ha gode karakterer for å komme inn. Tror du må ha snitt over fem, ihvertfall i Oslo. Jobben er derimot helt skrekkelig, og jeg kan ikke anbefale noen å jobbe i barnevernstjenesten. Jeg har heldigvis spesped i tillegg, så jeg jobber nå som spesialpedagog. Hvorfor anbefaler du ikke? Jeg også tenkt å studere. Men hører stadig vekk fra andre som sier det samme som deg. Men ingen vil si nøyaktig hvorfor jobben er en dritt jobb . Anonymkode: f2459...668
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #7 Skrevet 28. august 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor anbefaler du ikke? Jeg også tenkt å studere. Men hører stadig vekk fra andre som sier det samme som deg. Men ingen vil si nøyaktig hvorfor jobben er en dritt jobb . Anonymkode: f2459...668 Se svaret du fikk fra f02 lenger opp i tråden, så får du svar på spørsmålet ditt. Anonymkode: b0865...3c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå