Gå til innhold

Noen barnevernspedagoger her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har utrolig lyst til å bli det, men hvor vanskelig er studiene?

Anonymkode: 1e20c...c91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullt overkommelige hvis du prøver litt. 

Anonymkode: fed9f...702

Skrevet

Jeg er :) Studiene var ikke så vanskelig. Jobben derimot..... Har jobbet mange år i den kommunale barneverntjenesten og jobben sliter meg ut :( Trusler, trakassering, enormt stor arbeidsmengde, mange sykemeldinger, mye dritt (stor nå i fare for å bli sekundærtraumatisert) osv. Jeg kommer ikke til å slutte, for hjertet mitt ligger hos de barna som trenger hjelp, men på mange måter er det en drittjobb.

Anonymkode: 10561...f02

Skrevet

Hvor flink er du på skolen sånn generelt? Jeg er ikke superflink på skolen så jeg ser kanskje litt mørkt på det.  

Hi

Anonymkode: 1e20c...c91

Skrevet

Studiet er ikke vanskelig, men du må ha gode karakterer for å komme inn. Tror du må ha snitt over fem, ihvertfall i Oslo. Jobben er derimot helt skrekkelig, og jeg kan ikke anbefale noen å jobbe i barnevernstjenesten. Jeg har heldigvis spesped i tillegg, så jeg jobber nå som spesialpedagog. 

Skrevet
1 time siden, Blondzilla skrev:

Studiet er ikke vanskelig, men du må ha gode karakterer for å komme inn. Tror du må ha snitt over fem, ihvertfall i Oslo. Jobben er derimot helt skrekkelig, og jeg kan ikke anbefale noen å jobbe i barnevernstjenesten. Jeg har heldigvis spesped i tillegg, så jeg jobber nå som spesialpedagog. 

Hvorfor anbefaler du ikke? Jeg også tenkt å studere. Men hører stadig vekk fra andre som sier det samme som deg. Men ingen vil si nøyaktig hvorfor jobben er en dritt jobb .

Anonymkode: f2459...668

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor anbefaler du ikke? Jeg også tenkt å studere. Men hører stadig vekk fra andre som sier det samme som deg. Men ingen vil si nøyaktig hvorfor jobben er en dritt jobb .

Anonymkode: f2459...668

Se svaret du fikk fra f02 lenger opp i tråden, så får du svar på spørsmålet ditt.

Anonymkode: b0865...3c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...