Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Min datter har fortalt meg at en jente på SFO fortalte henne at mammaen hennes er slem og slår henne. Min datter fortalt meg dette hovedsakelig fordi hun er redd for å bli invitert med hjem til denne jenta. datteren min husker ikke hva hun heter denne jenta, noe som gjør meg litt usikker på hvordan jeg håndterer dette. Forsåvidt ikke noe uvanlig at datteren min ikke har fått med seg et navn - det er en stor skole/stor SFO og denne jenta går ett trinn over datteren min. De leker visstnok sammen på SFO av og til. Hadde jeg visst navnet hadde jeg tatt kontakt med SFO uten å lure. Men hva gjør jeg nå? Tar kontakt og forklarer det jeg vet? Eller prøver jeg å finne ut mer fra datteren min? Anonymkode: 38280...f56
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #2 Skrevet 28. august 2017 Ta kontakt med skoleledelsen og si hva du har fått høre av din datter. Skolen er pliktig til å ta ting videre, og skolen bør klare å finne ut hvem dette gjelder. Om dette er sant eller ei tenker jeg skolen finner raskt ut av. De er ganske flinke til å luke ut de som sier ting bare for å skremme andre barn eller snakker sant. Anonymkode: 779fe...6d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå