Gå til innhold

Gidder noen trøste meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vond hals. 

Vesla er forkjølet og har muligens det samme. Hun våkner én gang i timen og griner. Hun jamrer også litt i søvne så jeg får ikke sove  

Mannen ligger på gjesterommet med omgangssyken. 

Jeg har et viktig møte i morgen. Blir nok lite søvn. Hvis mannen fortsatt spyr i morgen kan ikke han være hjemme med vesla. Hun bør holdes hjemme så dårlig som hun ser ut til å sove nå. 

Det er en velsignelse å være småbarnsforeldre. 😩

Måtte bare få ut et hjertesukk. Kan ikke bruke FB til dette. 

Anonymkode: eb66e...469

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en fryd når alt baller på seg.... og joda, er man forelder så er man forelder, spy kan man gjøre innimellom og egne barn passer man sjøl, så han får bare manne seg opp om dere ikke har noen som kan stille opp på kort varsel. God bedring til hele gjengen.

(Og ja, jeg har hatt omgangssjuken samtidig med ungene og med mannen borte. Det blir en god historie - lenge etterpå.)

Skrevet

Signerer luten. Sender sympati i bøtter og spann og krysser fingrene for at mannen ikke har smittet deg. 

Skrevet
5 minutter siden, sug lut skrev:

Det er en fryd når alt baller på seg.... og joda, er man forelder så er man forelder, spy kan man gjøre innimellom og egne barn passer man sjøl, så han får bare manne seg opp om dere ikke har noen som kan stille opp på kort varsel. God bedring til hele gjengen.

(Og ja, jeg har hatt omgangssjuken samtidig med ungene og med mannen borte. Det blir en god historie - lenge etterpå.)

Jeg driter egentlig i om han er i stand til eller ikke. Jeg tenkte mest på å unngå å smitte vesla. 

Sukk. 

Takk for gode ønsker. 😫

Anonymkode: eb66e...469

Skrevet

Sender en klem!

Vær stolt av deg selv.  Du er tøff og greier det utroligste!

(Vi er mange som har prøvd slikt. Man kommer igjennem det. Men morsomt er det ikke.)

Anonymkode: 1600e...fe4

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg driter egentlig i om han er i stand til eller ikke. Jeg tenkte mest på å unngå å smitte vesla. 

Sukk. 

Takk for gode ønsker. 😫

Anonymkode: eb66e...469

Vanskelig å unngå, men i beste fall blir jo han bedre før det bryter ut hos henne (og deg)...

Skrevet

Det er utrolig hva som går når man må, også går alt over. God bedring til dere alle tre!

Skrevet

All min sympati og ønske om at dere får en god natt. 

Sjansen er stor for at mannen er over det verste i morgen tidlig, så får vi krysse alt for at han ikke har delt faenskapet med seg. 

God bedring og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...