Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Bruker dere barnesjampo eller voksensjampo til barna? Eller bruker dere det samme som dere vasker kroppen med? Anonymkode: e0ea5...6ab
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 Mannen og de tre guttene i huset bruker first price sjampo, alle er fornøyde med det. Da de var yngre kjøpte jeg sjampo for barn, som ikke svir i øynene. Nå er gutta mellom seks og elleve år, og det er lenge siden noen fikk såpe i øynene. (Jeg bruker redken, og får heldigvis ha mine hårprodukter i fred) Anonymkode: 76a87...d25
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Jeg brukte barnesjampo til de var ca 2 år, etter det gikk jeg over til first price og rema sin. De er best til voksne og, spør du meg. Anonymkode: 119fb...4a8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 Lano til kropp og hår til alle bortsett fra meg. Anonymkode: 1eef3...8a9
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 Brukte barneshampoo frem til eldste fikk atopisk eksem. Etter dette har vi måtte prøve oss frem og bytte når hun reagerer igjen. Jeg gidder ikke å ha ørten ulike flasker på badet så alle bruke det samme som hun. Alle de hun ikke tål har vi andre brukt opp, vi har nemlig vært igjennom de fleste som finnes i butikk og apotek. Nå har vi funnet en på apoteket som hun kan bruke, jeg fikk hakeslepp når jeg så prisen men den har vart utrolig lenge så den er faktisk veldig billig. Hun reagerer på de som skal være allergivennlige også, så vi sliter når hun begynner å reagere på de hun har tålt. Enda ikke funnet noe hun kan bruke fast, enn så lenge har hun kunnet bruke den siste i ett halvt år. Det er lenge til å være henne. Anonymkode: 71a04...81c
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #6 Skrevet 27. august 2017 12 minutes ago, Anonym bruker said: Brukte barneshampoo frem til eldste fikk atopisk eksem. Etter dette har vi måtte prøve oss frem og bytte når hun reagerer igjen. Jeg gidder ikke å ha ørten ulike flasker på badet så alle bruke det samme som hun. Alle de hun ikke tål har vi andre brukt opp, vi har nemlig vært igjennom de fleste som finnes i butikk og apotek. Nå har vi funnet en på apoteket som hun kan bruke, jeg fikk hakeslepp når jeg så prisen men den har vart utrolig lenge så den er faktisk veldig billig. Hun reagerer på de som skal være allergivennlige også, så vi sliter når hun begynner å reagere på de hun har tålt. Enda ikke funnet noe hun kan bruke fast, enn så lenge har hun kunnet bruke den siste i ett halvt år. Det er lenge til å være henne. Anonymkode: 71a04...81c Hvilken sjampo er det hun bruker nå? Anonymkode: 1d992...fde
Suusa Skrevet 27. august 2017 #7 Skrevet 27. august 2017 Jeg bruker bare vanlig butikkshampo og balsam. Jenta mi er 3,5 år. Sønnen min på bare 3 mnd vasker jeg med vann + noen dråper olje i.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #8 Skrevet 27. august 2017 Barneshampo uten parfyme. Orker ikke at ungen skal gå rundt å stinke parfyme. Anonymkode: 804f3...5bf
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #9 Skrevet 27. august 2017 Jenta på 6 år har langt hår - det vaskes med min redken shampo og balsam! Anonymkode: eb782...1f6
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #10 Skrevet 27. august 2017 Barneshampo til begge to (1 år og 4 år) Anonymkode: 51737...f6c
Ophiophagus Hannah Skrevet 28. august 2017 #11 Skrevet 28. august 2017 Bruker nesten bare balsam på barna, og da samme balsam som jeg bruker selv (barna har veldig krøllete hår) Og shampoo ca en gang i måneden. Vi bruker som regel marocan oil shampoo/balsam.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #12 Skrevet 28. august 2017 4-åringen bruker den sjampoen jeg har for hånden, noen ganger barnesjampo andre ganger voksensjampo, alt kjøpt i butikk. Anonymkode: 9ff8d...4d1
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #13 Skrevet 28. august 2017 Kommer an på alder. Begynte med barneshampoo etter 1år en gang. Brukte det frem til 4 år. Deretter voksen sjampo. Anonymkode: a286d...761
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #15 Skrevet 28. august 2017 Til jenten på 2,5 år bruker jeg paul mitchell kids. Bruker balsamsprayen fra samme merke. Gutten på 6 mnd vaskes kun med vann og eventuelt litt babyolje. Bruker til nød litt parfymefri såpe hvis han er veldig skitten. Anonymkode: c4395...27b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå