Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 neste sommer skal jeg 1 uke til London. Jeg har aldrig vert der ikke kjenner jeg noen som har vert der heller. Skal spare opp litt penger så jeg kan shoppe. men HVA er det som er lurt å shoppe i london? Jeg tenker på om det er merkevarer innen klær og sminke som er rimelig eller er det billig med fake og kopier mens original Adidas og Levis, Mikael kors, Maybelline og loreal og kardashian er like dyrt som her?? hva anbefaler du å få med i kofferten hjem ? Anonymkode: 3926b...584
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #3 Skrevet 28. august 2017 Du får ikke kjøpt fake varer rundt i London, det er en storby og ikke Tyrkia. Om det er billigere å handle merkevarer kommer stort sett an på kursen. Sjelden mye å spare. Til gjengjeld har du et mye større utvalg enn du får i Norge. Du får også handlet merker som ikke finnes her, spesielt i makeup. Skal du reise neste sommer, om nesten ett år er det bare å spare. Anonymkode: bb6c0...d8c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2017 #4 Skrevet 28. august 2017 Så godt å høre da, liker ikke fake. Ha drt er vel bare å spare.... Anonymkode: 3926b...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå