Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #26 Skrevet 27. august 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Utfra svarene her tror jeg de fleste her er meeeget unge.... Søndagsmiddag er ikke restemiddag vel? Ingen i min omgangskrets (40+) har slike middager som rammes opp her, egentlig kvalifiserer det ikke til å kalles middag engang! Men vi har fårikål i dag iallefall 😊 Anonymkode: ef3ee...8f1 Vi har elggryte med hjemmelaget potetmos og dampet rødkål. Kvalifiserer det? Anonymkode: e86a3...9a0
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #27 Skrevet 27. august 2017 Hamburger med cheddar og løkringer på, avokadomos og brokkolimos ved siden av Anonymkode: 81be8...f92
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #28 Skrevet 27. august 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Utfra svarene her tror jeg de fleste her er meeeget unge.... Søndagsmiddag er ikke restemiddag vel? Ingen i min omgangskrets (40+) har slike middager som rammes opp her, egentlig kvalifiserer det ikke til å kalles middag engang! Men vi har fårikål i dag iallefall 😊 Anonymkode: ef3ee...8f1 Jeg er 41 og kan spise mange av de tingene som nevnes, til middag på en søndag Hvilken av tingene som nevnes er det som ikke kvalifiserer til søndagsmiddag mener du (bortsett fra restemiddag som du allerede har nevnt)? Anonymkode: 81be8...f92
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #29 Skrevet 27. august 2017 3 timer siden, Marriet skrev: Haha! Hvorfor det? Posemat er jo ypperlig en gang i blant. Her blir det pølse og pommefrites til middag. Og i kveld SKAL jeg lage den nachosen jeg har hatt plan om å lage siden fredag Yak! Grusom mat. Minner meg om når jeg var 20 år og kjæresten hadde én rett han kunne lage: pølser og pommes frites i ovnen. Urk. Håper jeg aldri må spise dritmat igjen. Anonymkode: 3f5ff...488
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #30 Skrevet 27. august 2017 Her ble det kjøttboller med couscous, paprika og hvitløksrømme. Barna elsket det. Er forøvrig 36 år, hvis noen lurte. Anonymkode: aad7d...d3f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #31 Skrevet 27. august 2017 Nakkekoteletter i brun saus, poteter, brokkoli og tyttebærsyltetøy. Mannen lager verdens beste saus å kotelettene blir så møre og saftig at de smelter i munnen. Anonymkode: 6adb9...792
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #32 Skrevet 27. august 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg håper du lager potetstappen fra bunn i det minste.... Anonymkode: c23a7...f6e Ja vet du hva? Jeg har plukket selvgrodde poteter, kokt de, most de, melka en brukbar skvett fra naboens ku, kinna litt smør og vært nede ved sjøen og konsentrert litt saltvann slik at jeg også fikk tilsatt en liiiiiten klype med HJEMMELAGET salt... Hvordan lager du DIN potetmos? FRA P O S E?!!! Anonymkode: d330b...cc8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #33 Skrevet 27. august 2017 Vi hadde torsk i rød curry med dampede grønnsaker og poteter. Vi pleier egentlig å ha litt staselig søndagsmiddag, men pga at vi glemte at ungene skulle i bursdag på fredag hadde vi tatt ut fisk som ikke ble spist, og vi kaster ikke mat! kudos til alle som spiser rester, også på søndager😄 Anonymkode: 37acb...296
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #34 Skrevet 27. august 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Utfra svarene her tror jeg de fleste her er meeeget unge.... Søndagsmiddag er ikke restemiddag vel? Ingen i min omgangskrets (40+) har slike middager som rammes opp her, egentlig kvalifiserer det ikke til å kalles middag engang! Men vi har fårikål i dag iallefall 😊 Anonymkode: ef3ee...8f1 Hehehe...😄 Her har det vært langtidstekt skinkestek med svor og kokte poteter, fløtesaus laga på stekesjyen og grønsaksblanding til. 40+ her også 😁 Anonymkode: 8922c...e71
bønni Skrevet 27. august 2017 #35 Skrevet 27. august 2017 Hah! Jeg har hatt rester og jeg er 40+ !! - lagde pytt i panne av poteter, koteletter, middagspølse. Resteposesaus til, salat og ris. Ikke fancy, men godt og opprenskende i kjøleskapet. Ellers har vi ofte findus fiskepinner på søndager :-D Søndagsmiddag ala gamledager er en saga blott, for mor gidder ikke bruke fridagen over grytene….
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #36 Skrevet 27. august 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Utfra svarene her tror jeg de fleste her er meeeget unge.... Søndagsmiddag er ikke restemiddag vel? Ingen i min omgangskrets (40+) har slike middager som rammes opp her, egentlig kvalifiserer det ikke til å kalles middag engang! Men vi har fårikål i dag iallefall 😊 Anonymkode: ef3ee...8f1 De slår et slag for det store matsvinnet og da er restemiddag god nok søndagsmiddag for meg 👍 40 år pluss her og har vi rester som holder på å bli ødelagt på en søndag så har vi restemiddag. Til inspirasjon HI så hadde vi Bortsj med elgkjøtt i dag (russisk rødbetsuppe) ganske godt nytt og veldig sunt. Anonymkode: cd0cc...cd7
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #37 Skrevet 27. august 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg håper du lager potetstappen fra bunn i det minste.... Anonymkode: c23a7...f6e Ja, noe annet ville jo tatt livet av de stakkar ungene Anonymkode: b941d...a88
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #38 Skrevet 27. august 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja vet du hva? Jeg har plukket selvgrodde poteter, kokt de, most de, melka en brukbar skvett fra naboens ku, kinna litt smør og vært nede ved sjøen og konsentrert litt saltvann slik at jeg også fikk tilsatt en liiiiiten klype med HJEMMELAGET salt... Hvordan lager du DIN potetmos? FRA P O S E?!!! Anonymkode: d330b...cc8 Nei, MIN potetmos lages fra bunn, riktignok med kjøpte poteter og kjøpt melk, men det tar faktisk ikke så veldig mye tid. Potetmos fra pose er som tapetlim og er en fornærmelse for poteten. Eneste man muligens kan bruke det til er jevning. Anonymkode: c23a7...f6e
Mia_73 Skrevet 27. august 2017 #39 Skrevet 27. august 2017 Chicken nuggets i stekeovn med wedges. Tilbehør brokkoli og en rømmedipp, barna ville ha ketchup. Fra start til spising snaue 45 minutter.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #40 Skrevet 27. august 2017 Akkurat nå, Mia_73 skrev: Chicken nuggets i stekeovn med wedges. Tilbehør brokkoli og en rømmedipp, barna ville ha ketchup. Fra start til spising snaue 45 minutter. Wedges? Anonymkode: 81be8...f92
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #41 Skrevet 27. august 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Utfra svarene her tror jeg de fleste her er meeeget unge.... Søndagsmiddag er ikke restemiddag vel? Ingen i min omgangskrets (40+) har slike middager som rammes opp her, egentlig kvalifiserer det ikke til å kalles middag engang! Men vi har fårikål i dag iallefall 😊 Anonymkode: ef3ee...8f1 Vi spiser rester. Ofte på søndager. Jeg er 39. Vi er travle i helgene. Cuper, turer, trening, svømming og besøk. Jeg gidder ikke bruke mange timer på kjøkkenet på fridagen. Anonymkode: a4aa8...1d1
Ophiophagus Hannah Skrevet 27. august 2017 #42 Skrevet 27. august 2017 Mat i skogen i dag. Pinnebrød, og kjøttgryte.
Salomine Skrevet 27. august 2017 #43 Skrevet 27. august 2017 Kjøttkaker,brun saus,ertestuing (alt dette hjemmelaget hvis det er viktig å vite). Poteter og tyttebærsyltetøy, som er fullstendig ferdigkjøpt.
Suusa Skrevet 27. august 2017 #44 Skrevet 27. august 2017 Grovt brød med stekt egg 😅 Ble lettvindt idag!✌️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå