Gå til innhold

Hvordan få mer gylden hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så blek, grå, blass, rød og stygg i ansiktet. Ser ut som et spøkelse. Kan ikke sminke meg men vil veldig gjerne lære meg å sminke meg til en litt friskere look. Noen som har tips, råd, sminkevideoer å anbefale eller noe annet som kan hjelpe meg?

Anonymkode: 84809...cae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BB cream, veldig enkelt å bruke 

Anonymkode: 4ac78...392

Skrevet

Selvbruning! Velg en med moderat/gradvis effekt, så får du et bra og diskret resultat.

Anonymkode: 1524d...23d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvbruning! Velg en med moderat/gradvis effekt, så får du et bra og diskret resultat.

Anonymkode: 1524d...23d

Har du en selvbruningskrem å anbefale? :-) Til både ansikt og kropp?

Er det vanskelig å påføre jevnt? Er så redd for skjolder og flekker. Er ganske blek så det vil vises godt

Anonymkode: 84809...cae

Skrevet

Kosmetikkbransjen prøver å overbevise oss om at vi må ha deres produkter for å få fin hud. Fakta er at lav luftforurensing (og absolutt ikke røyk), masse vann + passe mengder sol er best for fin hud!

Anonymkode: 059be...150

Skrevet

Sunt kosthold, inkl nok vann

Peeling 1-2 ganger i uka 

Rense huden hver dag (fjerner både sminke og forurensning) 

Nok søvn

God fuktighetskrem til din ansiktshud (vil anbefale å spandere på deg tid og penger i et parfymeri og få hjelp)

Bb-cream 

Anonymkode: 3e868...53f

Skrevet

Spis gulrot, da blir du gylden og fin. Og så henger jeg meg på rådene om å få frisk luft og sol. 😃

Skrevet

Jeg vil anbefale selvbruningsmoussen til st. tropez! Jeg er selv ganske blek og den ser veldig naturlig ut på meg. Holder i ca. 3 dager :)

Anonymkode: 5db85...0eb

Skrevet

Jet Set Sun selvbruningsspray, lett å bruke

Anonymkode: fe334...6d2

Skrevet

Gå til hudpleie. Få en god peeling, maske og fukt. Få råd til riktig kremer til din hud og invester i en god bb eller cc cream. De er med solfaktor og gir god beskyttelse. 

anbefaler deg Neostrata sine produkter.

Skrevet

Ut i sola (med solkrem ). Mye bedre og penere enn alle mulige kremer. Og ikke farlig så lenge du ikke overdriver. 

Anonymkode: 930a9...890

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...