Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Hjelper det? Skal dit, men samboer forstår ikke vitsen. Anonymkode: 1cfde...a79
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 Vi trenger det virkelig. Føler han har mistet all interesse for meg..og jeg blir ikke verdsatt for noenting. Sier sjelden han elsker meg osv.. blir derimot ofte sint og skriker. Derfor bestilte jeg time. Han mener jeg er mye sur og at alt er problematisk for meg. Det er kun fordi han aldri forteller meg noenting. Ellers har vi det fint.. Anonymkode: 1cfde...a79
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Aldri vært i parterapi, men annen terapi fungerer jo Så hvorfor skal ikke parterapi fungere Anonymkode: 43442...9ce
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 Når vårt barn var ca 2,5år var vi så på kanten til å gå ifrahverandre at jeg vet vi ikke hadde vært et par et år senere om ikke vi hadde gjort noe. Tanken vår er at om vi går ifra hverandre så skal vi kunne se barnet i øynene om 10år og si at "mamma og pappa prøvde alt" -Såpass fortjener barna. Det er ikke deres skyld at vi voksne har problemer. Og så lenge vi ikke snakker vold og alvorlige problemer (narkotika, missbruk, etc etc) så kan ALT jobbes med Parterapi ga oss de rette verktøyene, og vi har ikke angret et sekund. Nå var min samboer 100% innstilt på å bli med på dette med åpent sinn, og det tror jeg er litt at begge er. Si eventuelt til din at han får svelge stoltheten sin for barnas skyld, og ikke være egoistisk i ca 6mnd gikk vi på familievernkontoret (tilbudet var gratis, og bare 2ukers ventetid, så vi tenkte å prøve) en dag i uken i starten. Den timen var da "fristed" og pusterom hvor vi skrudde av mobilen, la fra oss "livet" utenfor og pratet fritt uten negative konsekvenser. Vi fikk god veiledning og forklaring på feks egne reaksjonsmønstre. Lærte mye om både meg selv og partneren, som var veldig interessant. Som sagt, for oss var det gull. Sitter her nå, 3år senere, gravid med nr2 og i et varmt og harmonisk hjem (vi krangler/diskuterer nå også, men mye mer konstruktivt en før. Og langt skjeldnere) Anonymkode: d3afb...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå