Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Noen som vet? Anonymkode: d54d4...781
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 Ehhhhh. Med zalo og i oppvaskkummen? Hva mener du? Anonymkode: 8a442...631
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Du kødder nå??? Det er da virkelig ikke noe hokkus pokus; Zalo og oppvaskbørste. Anonymkode: 6908c...30b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 Nei, jeg kødder ikke. Mener å ha lest at brødformer og kakeformer ikke skal vaskes med zalo, da det gjør at maten blir lettere fastbrent...? Jeg vet at stekepanner ikke skal vaskes med zalo, gjelder dette ikke altså brødformer og kakeformer? Håper dere forresten ikke har som vane å svare folk slik.. Anonymkode: d54d4...781
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 Bruker oppvaskmaskin jeg. Det gjør jeg med stekepanner også. Anonymkode: ba687...b36
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #6 Skrevet 27. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Bruker oppvaskmaskin jeg. Det gjør jeg med stekepanner også. Anonymkode: ba687...b36 Takk for svar Da prøver jeg det. Anonymkode: d54d4...781
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #7 Skrevet 27. august 2017 Kaster den inn i oppvaskmaskinen som alt mulig annet selvsagt!! Anonymkode: 9b957...b23
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #8 Skrevet 27. august 2017 Ville aldri satt slike ting i oppvaskmaskin, Da blir vel slip belegget fortere ødelagt? Stekepanner vasker jeg med varmt vann med en gang de er brukt, bruker Zalo hvis de er veldig skitne, eller har stått en stund. Brødformer og kakeformer vasker jeg også i vasken med Zalo. Har noen gamle brødformer, som gjerne kunne gått i oppvaskmaskina hvis de ble skitne, men pleier å bruke bakepapir i de, og da blir de jo ikke møkkete. Anonymkode: a533e...483
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #9 Skrevet 27. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ville aldri satt slike ting i oppvaskmaskin, Da blir vel slip belegget fortere ødelagt? Stekepanner vasker jeg med varmt vann med en gang de er brukt, bruker Zalo hvis de er veldig skitne, eller har stått en stund. Brødformer og kakeformer vasker jeg også i vasken med Zalo. Har noen gamle brødformer, som gjerne kunne gått i oppvaskmaskina hvis de ble skitne, men pleier å bruke bakepapir i de, og da blir de jo ikke møkkete. Anonymkode: a533e...483 Tusen takk for svar Anonymkode: d54d4...781
the amazing spidermamma Skrevet 27. august 2017 #10 Skrevet 27. august 2017 Jeg bruker alltid bakepapir oppi, så trenger jeg ikke å vaske dem så ofte. Og hvis jeg må vaske dem likevel, så bruker jeg zalo og vann.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #11 Skrevet 27. august 2017 7 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Jeg bruker alltid bakepapir oppi, så trenger jeg ikke å vaske dem så ofte. Og hvis jeg må vaske dem likevel, så bruker jeg zalo og vann. Takk for svar Anonymkode: d54d4...781
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #12 Skrevet 27. august 2017 Stekepanner SKAL også vaskes med Zalo. Det er kun panner og gryter i støpejern som ikke må møte Zalo. Dropper du Zalo på vanlige stekepanner kan det bli sittende igjen et tynt lag fett. Ved at dette laget blir varmet opp igjen og igjen kan det omdannes til tjære og pannen er bare søppel. Så vask alle vanlige stekepanner og kakeformer med Zalo. Kakeformer kan fint vaskes i oppvaskmaskin også, eneste untaket er Le Creuset sine, de må håndvaskes. Men alle som har sett at de aldri trenger noe mer jobb enn rennende vann og bittelitt Zalo på børsten. De er helt fantastiske. Anonymkode: 6908c...30b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #13 Skrevet 27. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Stekepanner SKAL også vaskes med Zalo. Det er kun panner og gryter i støpejern som ikke må møte Zalo. Dropper du Zalo på vanlige stekepanner kan det bli sittende igjen et tynt lag fett. Ved at dette laget blir varmet opp igjen og igjen kan det omdannes til tjære og pannen er bare søppel. Så vask alle vanlige stekepanner og kakeformer med Zalo. Kakeformer kan fint vaskes i oppvaskmaskin også, eneste untaket er Le Creuset sine, de må håndvaskes. Men alle som har sett at de aldri trenger noe mer jobb enn rennende vann og bittelitt Zalo på børsten. De er helt fantastiske. Anonymkode: 6908c...30b Takk for svar. Anonymkode: d54d4...781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå