Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Jeg har akkurat fått beskjed fra legen om at jeg mest sannsynlig holder på å få leddgikt. Han har ikke satt en diagnose enda. Kan jeg uføreforsikre meg nå, og hvis jeg blir ufør av dette i fremtiden, så vil forsikringen gjelde? Tenker å være (nesten) føre var siden jeg enda ikke har en diagnose. Det må også sies at jeg har slitasjegikt (artrose) i knærne, men det er jo en annen type, og ikke de samme leddene som er "angrepet". Anonymkode: 4ec38...0f4
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 Nei, det er for sent. Du måtte gjort det før du fikk noen som helst symptomer. Anonymkode: e1ca1...6c4
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Du, det er alt for sent. Det er rart at du ikke skjønner det selv. Anonymkode: 7d904...a6b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 Nei det kan du ikke. Du må også tillate at de innhenter opplysninger fra legen din. Det du kan gjøre er å bli med i en felles uføregorsikring på jobben din eller gjennom fagforeningen din der du ikke trenger opplyse om helsen din. Der har jeg. Jeg fikk avskag på vanlig forsikring på grunn av kronisk sykdom, men har en slik felles forsikring. Anonymkode: 7bdb3...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå