Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 På hvilken måte hadde dere likt å bli satt pris på? Har en lillesøster jeg er uendelig glad i og som står på hver eneste dag. Hun er omtenksom og rettferdig mot alt og alle. Ønsker å gi henne noe spesielt, en oppmerksomhet som viser hvor stolt jeg er av henne og hvor mye hun betyr for meg. Sier dette selvsagt til henne, men nå vil jeg gjøre noe mer. Noen gode ideer til gave/opplevelse eller annet? Anonymkode: 26cee...780
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Hvor mye tenker du bruke, da? Om du kjenner smaken hennes så kan kanskje et tidløst smykke være en varig gave. Ellers er det jo flott med opplevelsesgaver hvor dere kan skape enda flere minner sammen. Det kan jo være alt fra en tur fra turisthytte til turisthytte i fjellet til dyrere ferie sammen, eller en spahelg. Eller en hyttetur hvor dere lager "hjemmespa" med ansiktsbehandlinger, massasje, fot- og håndpleie på dere selv eller hverandre, kanskje litt vin og litt god mat. Eller kanskje en slik dag hvor dere blir utfordret litt på egne grenser mtp. høyde, balanse, fart, lagarbeid osv. Uansett tenker jeg det er tanken som teller. Kanskje du også kan skrive et brev til henne om hvor mye hun betyr for deg. Så godt å høre om slike gode søskenforhold Anonymkode: 4a827...779
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Jeg har to storesøstre. Om en av dem hadde skulle gitt meg noe fordi de ville vise at de satt pris på meg hadde jeg blitt skikkelig forundret og kanskje tenk at hun var alvorlig syk eller noe. Altså at det var et slags farvel. Jeg trenger ikke gaver for å vite at søstrene mine elsker meg. Anonymkode: 529b4...776
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 Den beste gaven broren min ga meg var da han kom på overraskelsesbesøk. Vi bor langt unna hverandre (han bor i Tyskland). Var helt fantastisk da han plutselig sto på trappa en helt vanlig fredag Ble en super helg med mimring, god mat, vin, utflukter osv. Ungene var også helt ville når onkel plutselig kom på besøk. Beste gaven ever Anonymkode: fd106...8d2
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor mye tenker du bruke, da? Om du kjenner smaken hennes så kan kanskje et tidløst smykke være en varig gave. Ellers er det jo flott med opplevelsesgaver hvor dere kan skape enda flere minner sammen. Det kan jo være alt fra en tur fra turisthytte til turisthytte i fjellet til dyrere ferie sammen, eller en spahelg. Eller en hyttetur hvor dere lager "hjemmespa" med ansiktsbehandlinger, massasje, fot- og håndpleie på dere selv eller hverandre, kanskje litt vin og litt god mat. Eller kanskje en slik dag hvor dere blir utfordret litt på egne grenser mtp. høyde, balanse, fart, lagarbeid osv. Uansett tenker jeg det er tanken som teller. Kanskje du også kan skrive et brev til henne om hvor mye hun betyr for deg. Så godt å høre om slike gode søskenforhold Anonymkode: 4a827...779 Smykke og personlig brev var en veldig god ide 😊 Anonymkode: 26cee...780
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #6 Skrevet 27. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Den beste gaven broren min ga meg var da han kom på overraskelsesbesøk. Vi bor langt unna hverandre (han bor i Tyskland). Var helt fantastisk da han plutselig sto på trappa en helt vanlig fredag Ble en super helg med mimring, god mat, vin, utflukter osv. Ungene var også helt ville når onkel plutselig kom på besøk. Beste gaven ever Anonymkode: fd106...8d2 Vi bor langt fra hverandre, så personlig overlevering av gaven er også noe jeg tror hun hadde satt pris på 😊 Anonymkode: 26cee...780
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #7 Skrevet 27. august 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har to storesøstre. Om en av dem hadde skulle gitt meg noe fordi de ville vise at de satt pris på meg hadde jeg blitt skikkelig forundret og kanskje tenk at hun var alvorlig syk eller noe. Altså at det var et slags farvel. Jeg trenger ikke gaver for å vite at søstrene mine elsker meg. Anonymkode: 529b4...776 I familien vår kan vi gi hverandre en oppmerksomhet uten å være døende. Trodde det var helt normalt. Trist å høre at dere ikke kan det samme. Min søster vet utmerket godt at jeg elsker henne uten å gi gaver, men er vel hyggelig for alle mennesker å få en liten påminnelse i form av en symbolsk gave, opplevelse eller en hyggelig felles aktivitet. Anonymkode: 26cee...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå