Gå til innhold

Tilbehør til denne kjolen. Hjelp meg? 🌸

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal i bryllup. Trenger sko. (Gode! Ikke altfor høy hel, og ikke åpen tå.)  Trenger også jakke/sjal, smykker og forslag til hårsveis jeg kan fikse selv. Har skulderlangt tykt hår og pannelugg.

Takk for alle forslag! 😊

IMG_1862.PNG

Endret av TøffiTrynet☠
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville valgt ballerinasko med lav hæl eller pumps. Nå er ikke jeg fan av spisse sko, så valget mitt ville vært avrundet tå. Unngå svarte sko, det er for hardt til en så lys kjole, brunt eller sølv passer fint til den rosafargen.

https://www.google.no/search?rls=com.microsoft:nb-NO:IE-SearchBox&tbm=isch&q=pumps+sølv&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwiLttjZ-PXVAhUJApoKHZjGAtoQvwUIIigA&biw=1280&bih=615&dpr=1.5#imgrc=YFXWV3JH_Xw4OM:&spf=1503786353226

Ville satt opp håret i knute eller lignende (finn en grei en på youtube), og hatt noen skikkelig store bling øredobber, og da ikke halsbånd. Her kan du matche sko og øredobber f.eks?

https://www.abelone.no/kjoler/kjeder-oredobber-og-smykker/gatsby-vintage-inspirerte-øredobber-er130-athena-collection-detail

Så ville jeg hatt et wrap sjal. Antar at du skal i bryllup snart og da er det kjølige kvelder, så velg et varmt et! Men det kan gjerne være mønstret, så du bryter det opp litt :)

Kos deg i bryllup!!

Anonymkode: f92d0...1d0

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ville valgt ballerinasko med lav hæl eller pumps. Nå er ikke jeg fan av spisse sko, så valget mitt ville vært avrundet tå. Unngå svarte sko, det er for hardt til en så lys kjole, brunt eller sølv passer fint til den rosafargen.

https://www.google.no/search?rls=com.microsoft:nb-NO:IE-SearchBox&tbm=isch&q=pumps+sølv&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwiLttjZ-PXVAhUJApoKHZjGAtoQvwUIIigA&biw=1280&bih=615&dpr=1.5#imgrc=YFXWV3JH_Xw4OM:&spf=1503786353226

Ville satt opp håret i knute eller lignende (finn en grei en på youtube), og hatt noen skikkelig store bling øredobber, og da ikke halsbånd. Her kan du matche sko og øredobber f.eks?

https://www.abelone.no/kjoler/kjeder-oredobber-og-smykker/gatsby-vintage-inspirerte-øredobber-er130-athena-collection-detail

Så ville jeg hatt et wrap sjal. Antar at du skal i bryllup snart og da er det kjølige kvelder, så velg et varmt et! Men det kan gjerne være mønstret, så du bryter det opp litt :)

Kos deg i bryllup!!

Anonymkode: f92d0...1d0

Takk! 💕

Skrevet

Når man er gravid så kan man vel få lov til å bruke sko som er behagelige, og de blir jo nesten skjult av kjolen uansett. Nesten alle litt penere sko går vel til den. 

Anonymkode: 797af...c81

Skrevet (endret)

Nydelig kjole!

Men altså, man trenger ikke være gravid for å ha den, vil jeg mene?

Endret av sug lut
Skrevet (endret)

Ang hår: bruk volumprodukter/noe med litt hold og føhn håret for å lage volum. Hårruller er også smart og ikke så vanskelig for man trenger ikke å være så nøye. Eventuelt krølle det litt med krølltang/rettetang. Dette for å lage litt tekstur som vil gjøre at selve frisyren sitter bedre. Kjøp deg en god hårspray hvis du ikke har dette. Som en over skrev, messe fine tips/videoer å finne på youtube. Hestehale som blir satt lavt i nakken, men på en side er kjempefint. Veldig enkelt og pent når man skal ha en så åpen kjole. Jeg personlig ville droppet smykke, men heller brukt et armbånd. Jeg ville nok også valgt et sjal til.

Endret av SharonNeedles
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Når man er gravid så kan man vel få lov til å bruke sko som er behagelige, og de blir jo nesten skjult av kjolen uansett. Nesten alle litt penere sko går vel til den. 

Anonymkode: 797af...c81

En frekk liten faen på søndagskveld? Du sitter og flirer over din egen fortreffelighet nå? Lille, lille menneske...

Anonymkode: 4dbc5...cb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...