Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Er det dumt å gjøre? Anonymkode: c921e...2b6
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Hvorfor vil du gjøre det? Anonymkode: 49d21...cb0
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 Hvorfor vil du sende anonymt og ikke med navn? Jeg forstår ikke grunn til å skulle gjøre det uten navn. Anonymkode: 83518...a94
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 Kan jo være en beundrer og at man vil beholde litt av mystikken.. Anonymkode: 9dda6...e4b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 Skal jeg først bruke en formue på å sende blomster med bud så vil jeg jo hvertfall at personen skal vite at det er fra meg Anonymkode: f6100...9d9
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #6 Skrevet 26. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kan jo være en beundrer og at man vil beholde litt av mystikken.. Anonymkode: 9dda6...e4b Hadde jeg fått blomster anonymt ville jeg ikke satt pris på det. Det hadde gitt meg stalker-følelser, en person som vet mer om meg, men ikke står frem. En som vil ha kontroll i forholdet, men gjøre det på en måte som gjør den andre usikker, bortforklare det med smiger. Det gir meg følelse av en person som ikke er god på å kommunisere. Anonyme blomster gir absolutt ingen positive reaksjoner. Det er en feilaktig oppfatning at man viser at man setter pris på noen når man ikke tør stå frem og vise det selv. Det er langt mer attraktivt med en person som tør ta direkte kontakt, som tør stå for at man er interessert i en annen, som tør kommunisere. DET er attraktivt. Feighet forkledd som "mystikk" er ikke attraktivt! Anonymkode: 83518...a94
oslofrk Skrevet 26. august 2017 #7 Skrevet 26. august 2017 Jeg har gjort det flere ganger og synes det er topp! Venninnene mine har blitt veldig glade og at det har vært anonymt har ført til mye moro - selvom jeg nok har blitt avslørt til slutt 😜
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #8 Skrevet 26. august 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde jeg fått blomster anonymt ville jeg ikke satt pris på det. Det hadde gitt meg stalker-følelser, en person som vet mer om meg, men ikke står frem. En som vil ha kontroll i forholdet, men gjøre det på en måte som gjør den andre usikker, bortforklare det med smiger. Det gir meg følelse av en person som ikke er god på å kommunisere. Anonyme blomster gir absolutt ingen positive reaksjoner. Det er en feilaktig oppfatning at man viser at man setter pris på noen når man ikke tør stå frem og vise det selv. Det er langt mer attraktivt med en person som tør ta direkte kontakt, som tør stå for at man er interessert i en annen, som tør kommunisere. DET er attraktivt. Feighet forkledd som "mystikk" er ikke attraktivt! Anonymkode: 83518...a94 Ikke enig! Jeg tror ikke noen "vil ha kontroll i forholdet" ved å sende blomster! Jeg synes det er kjempekoselig å både gi og få! Kjør på! Anonymkode: dfee3...0f9
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #9 Skrevet 26. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke enig! Jeg tror ikke noen "vil ha kontroll i forholdet" ved å sende blomster! Jeg synes det er kjempekoselig å både gi og få! Kjør på! Anonymkode: dfee3...0f9 Å få blomster er jo kjempekoselig - såsant det ikke gjøres anonymt. Jeg har fått anonyme blomster tre ganger, fra tre ulike menn. Alle tre mente det var veldig romantisk og at jeg burde tenne på mystikken. Ga dem en sjanse. Alle to av dem var slik som beskrevet over, ene hadde planlagt hele vårt liv før vi møttes, inkl. hvordan jeg skulle kle meg, at han skulle kjøpe klær jeg kunne gå i m.m., virkelig skummelt. Den andre mente at med å sende blomster så stod jeg i gjeld til ham, og derfor kunne han bestemme hvordan forholdet skulle utvikle seg videre. Den tredje var en pussig blanding av veldig usikker på seg selv og likevel med et behov for kontroll. Flere venninner av meg har opplevd akkurat det samme. Men blomster fra en som viser hvem han er - supert! Anonymkode: 83518...a94
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #10 Skrevet 26. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor vil du gjøre det? Anonymkode: 49d21...cb0 Jeg har lyst til å sende blomster til en bruker her, men ønsker ikke røpe identiteten min. Anonymkode: c921e...2b6
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #11 Skrevet 26. august 2017 2 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg har lyst til å sende blomster til en bruker her, men ønsker ikke røpe identiteten min. Anonymkode: c921e...2b6 Hvis du skriver at du er fra dib er det kanskje ok...? Men jeg ville syntes det var ekkelt at noen visste navnet mitt og adressen min på dib. Ugg.. Anonymkode: 49d21...cb0
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #12 Skrevet 26. august 2017 Ut i fra en tråd i går antar jeg du vil sende blomster til hun som har terminal kreft? Tenker det er en fin ting å gjøre, men ikke anonymt. Da ville jeg heller sendt en pm til en administrator og bedt henne be om navn og adresse til riktig bruker via pm med åpen forespørsel om flere brukere her inne ønsker å være med på dette. En anonym sending slik hadde stresset meg mer enn noe annet i en allerede presset situasjon tror jeg. Tror mange er berørt av historien hennes og mange tenker nok mye både på henne og de som blir igjen. En blomst hadde vært en hyggelig gest. Anonymkode: 9a4ef...eee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå