Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Har fått det 5-6 dager før mensen de siste månedene. Veldig vondt og frustrerende! Denne gangen har det vært ekstremt, vil soppen forsvinne når menstruasjonen begynner? Anonymkode: 4505f...f6b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Sopp går sjeldent vekk av seg selv.. Det er antakelig hormonrelatert for deg. Har du prøvd bomullstruser? Og vasker de på minst 60? Anonymkode: af325...80a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 Det begynte her etter 4 AB kurer, var veldig syk så gikk på disse kurene ganske tett. Hadde sopp to ganger under kurene, men nå etter jeg er ferdig får jeg det ofte likevel. Er så plagsomt! Og smertefullt. Blir så sår at jeg blør. Bruker vivag vagitorier utenom for å forebygge. Brukt pevaryl vagitorie og krem nå i flere dager og merker litt bedring først idag. Men nå kommer mensen. Håper miljøet der nede blir så "surt" av mensen at soppen forsvinner? Kan vel ikke bruke vagitorier med mensen? Anonymkode: 4505f...f6b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 Bruker bare bomull og alt vaskes på 60 grader her. Anonymkode: 4505f...f6b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 Gå til legen..du trenger nok litt sterkere saker nå. Kan forresten anbefale menskopp på det sterkeste. Jeg har ikke hatt sopp siden jeg startet med det Anonymkode: af325...80a
Fugit Skrevet 26. august 2017 #6 Skrevet 26. august 2017 Probiotika. Og redusere sukker, gjær, hvetemel og sukkerholdig drikke (brus, juice).
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #7 Skrevet 26. august 2017 Diflucan er reseptfritt nå, det hjelper! 😊 Anonymkode: 2d91e...80e
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #8 Skrevet 26. august 2017 Probiotika? Jeg har noe super8 fra udos hjemme, funker det? Er på ferie langt fra butikker så får kjøpe diflucan på veien hjem. Takk for alle råd. Anonymkode: 4505f...f6b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #9 Skrevet 26. august 2017 Har du hormonspiral? Anonymkode: dafb0...172
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #10 Skrevet 26. august 2017 Jeg hadde sopp hver måned så lenge jeg gikk på hormonprevensjon, har ikke hatt det en eneste gang etter at jeg sluttet... Anonymkode: 55f66...68e
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #11 Skrevet 26. august 2017 Har brukt nuvaring, men ikke brukt de siste mnd. HIp Anonymkode: 4505f...f6b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #12 Skrevet 26. august 2017 Jeg fikk sopp 1-2 ganger i mnd av nuvaringen. Alltid rett etter mensen. Jeg leste at vi er mest sårbar for sopp rett før og rett etter mensen. Jeg bytta tilbake til p-pillen men måtte også slutte å bruke tampong mer enn en gang daglig. Nå går jeg på minipillen og har ikke hatt mensen siden januar Får heller ikke sopp. Anonymkode: 06ccd...6c5
Anonym bruker Skrevet 27. august 2017 #13 Skrevet 27. august 2017 Jeg får i blant soppinfeksjon før mensen. Om det ikke er for ille, forsvinner det ofte når mensen kommer for meg. Er det kraftig infeksjon må det canestenkur til. Anonymkode: 15892...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå