Gå til innhold

Må lære 3. Klassingen å sykle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge søsknene satte seg bare på sykkelen og syklet da de gikk i barnehagen. 

Jentungen fikk balansesykkel som hun nektet å bruke. Hun sykler med støttehjul, men nå må hun lære seg å sykle uten. 

Hun er bare så pysete. Nekter å bruke sparkesykkel og hyler når vi skal øve på å sykle uten støttehjul. Den sykkelen har hun jo vokst i fra. 

Hvordan gå fram? Da vi går bak henne, setter hun beina i bakken med en gang, så hun rekker ikke komme opp i fart hun kan klare å holde balansen i. 

Anonymkode: 473d5...b7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MIn sønn var også redd for å sykle. Han turde først nå til sommeren hvor han sluttet i 3 klasse.

Han begynte da å med å sykle på gress for han var redd for å falle. Han fikk det fort til etter han sluttet være redd. Kanskje dere bare bør være tålmodig og vente litt med å lærer henne det.

Anonymkode: 292f1...c10

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

MIn sønn var også redd for å sykle. Han turde først nå til sommeren hvor han sluttet i 3 klasse.

Han begynte da å med å sykle på gress for han var redd for å falle. Han fikk det fort til etter han sluttet være redd. Kanskje dere bare bør være tålmodig og vente litt med å lærer henne det.

Anonymkode: 292f1...c10

Ja, kanskje. Jeg tenker bare på at de skal begynne å sykle i 4. klasse, og da er det greit med litt erfaring først. 

Anonymkode: 473d5...b7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...