Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Skulle hatt en som vaska gulv også 🙈 hva slags dingser/gadgets har dere som er ett must? Anonymkode: 72f54...665
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Robotgressklipperen vår er helt fantastisk! Gresset vårt har blitt så fint etter vi fikk den. Helt fantastisk oppfinnelse. Robotstøvsugeren er jeg ikke så begeistret for. Har nok litt for liten stue til at den skal kunne nå sitt maksimale potensial😂🙈 Anonymkode: f8172...099
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 Og kaffemaskinen min er jeg veldig glad i. Den lager kaffe fra bønner og er helt fantastisk! Anonymkode: f8172...099
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 Kombidampen er også et fantastisk apparat😊
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 1 minutt siden, den perfekte mor skrev: Kombidampen er også et fantastisk apparat😊 Hva er det? Anonymkode: a6145...815
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #6 Skrevet 26. august 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Skulle hatt en som vaska gulv også 🙈 hva slags dingser/gadgets har dere som er ett must? Anonymkode: 72f54...665 Vår robotstøvsuger kan også vaske gulv, men blir ikke spesielt bra resultat da kan du si... 🙈 Men ELSKER støvsugingen den utfører! 😁 Anonymkode: 0fe43...4b8
monty12 Skrevet 26. august 2017 #7 Skrevet 26. august 2017 Har en irobot braava jet gulvvasker. Synes den gjør en god jobb med vaskingen så lenge robotstøvsugeren har støvsuget først. Anbefales! Har tre modus; tørr, fuktig og våt! Bruker sjelden tørr for da fungerer støvsugeren bedre, men bruker våt på fliser og fuktig på parketten.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. august 2017 #8 Skrevet 26. august 2017 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er det? Anonymkode: a6145...815 En stekeovn som også tilbereder mat med damp😊
Anonym bruker Skrevet 26. august 2017 #9 Skrevet 26. august 2017 Hvilket merke/modell har du HI? Anonymkode: 1f4b2...ea9
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. august 2017 #10 Skrevet 27. august 2017 Jeg er ikke HI, men vi har kobolt vorwerk, den er helt fantastisk😊 Kundeservicen er også suveren, og det teller endel synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå